Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δήμου Βριλησσίων «η εξυπηρέτηση του κοινού στις δημόσιες υπηρεσίες με φυσική παρουσία γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού. Για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και ραντεβού οι δημότες μπορούν να καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο (213-2050500), στη Γραμμή του Δημότη (2111032323), ι στα τηλέφωνα του ΟΚΠΑ (2106135611 & 2108100224), στο κεντρικό ΚΕΠ (Σισμανογλείου 9, 213-2014400-4 και στο παράρτημα ΚΕΠ (Αθ. Διάκου 14 & Μ. Αλεξάνδρου, 210-8040088.
Η δημοτική Αρχή, ακόμα ενημερώνει ότι «παρατείνεται η προθεσμία πληρωμής των λογαριασμών ύδρευσης ως τις 30 Απριλίου 2021» και υπενθυμίζει ότι «η εξόφληση των λογαριασμών ύδρευσης γίνεται διατραπεζικά και μέσω των εναλλακτικών δικτύων Internet Banking, Phone Banking χρησιμοποιώντας τον κωδικό πληρωμής από τον αναλυτικό λογαριασμό ύδρευσης. Για την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών μπορείτε να μπαίνετε στο http://aitiseis.menoumespiti-vrilissia.gr/sadv Για οποιαδήποτε τροποποίηση θα υπάρξει νεότερη ανακοίνωση».