Την καλύτερη δυνατή κάλυψη υπηρεσιών για ανθρώπους με προβλήματα ακοής επιδιώκει η διεύθυνση των ΚΕΠ του Δήμου Χαλανδρίου, με αρμόδιο αντιδήμαρχο τον Χάρη Μαυρουδή, παρέχοντας νέες δυνατότητες εξυπηρέτησης. Σύμφωνα με ενημέρωση της δημοτικής Αρχής, είναι, καταρχήν, διαθέσιμη πλέον η εξ αποστάσεως διερμηνεία (relay service) την οποία προσφέρει το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών, μια υπηρεσία που προσφέρεται δωρεάν και λειτουργεί ως τηλεφωνικό κέντρο 24 ώρες το 24ωρο.
Οι ενδιαφερόμενοι-ες, από οποιαδήποτε περιοχή της χώρας, κατεβάζουν την εφαρμογή στο κινητό ή σε πάσης φύσεως ηλεκτρονικούς υπολογιστές και επικοινωνούν με διερμηνέα μέσω βιντεοκλήσης. Με βάση τη διοίκηση του Δήμου, ο ειδικός υπάλληλος του κέντρου μεταφέρει τις συνομιλίες των στους ακούοντες υπαλλήλους εργαζομένους του Δημόσιου ή του Ιδιωτικού Τομέα, ως μεσολαβητής στην επικοινωνία των δυο πλευρών, σε πραγματικό χρόνο. Με τον τρόπο αυτό μπορούν όλοι και όλες, όπως υπογραμμίστηκε, να έχουν πρόσβαση στην τηλεφωνία και ισότιμα να συμμετέχουν σε συνομιλίες με ακούοντες, επικοινωνώντας τις όποιες ανάγκες τους (για εξυπηρέτηση από υπηρεσίες και ιδιώτες, επικοινωνία με συγγενείς, φίλους κ.α.)
Νοηματική και myKEPlive
Επίσης, όπως είχε αναφέρει και ο κ. Μαυρουδής μιλώντας στην Αμαρυσία πριν από λίγες εβδομάδες, για τους ανθρώπους με προβλήματα ακοής είναι διαθέσιμο και το myKEPlive, μέσω τηλεδιάσκεψης με διερμηνέα. (eik.dierminia@idrimakofon.gr), ενώ στο κεντρικό ΚΕΠ Χαλανδρίου μπορούν να εξυπηρετηθούν δια ζώσης στη νοηματική, στην οποία έχουν εκπαιδευτεί υπάλληλοι της υπηρεσίας.
Δείτε επίσης: Σ. Ρούσσος: «Θέλουμε οι πολίτες με αναπηρίες να κινούνται ανάμεσά μας»