Την τηλεφωνική γραμμή 1526 ενεργοποιεί εκ νέου ο Δήμος Χαλανδρίου ως ασπίδα, όπως αναφέρει, απέναντι στην πανδημία για τους κατοίκους που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, στερούνται υποστηρικτικού περιβάλλοντος και χρήζουν ενίσχυσης. Ο τετραψήφιος αριθμός του λεγόμενου «Κέντρου Βοήθειας» τέθηκε σε εφαρμογή στην πρώτη καραντίνα, με στόχο, σύμφωνα με τη διοίκηση, να διευκολύνει ακόμα περισσότερο όλους εκείνους που, λόγω της εξάπλωσης του Covid-19 και των περιοριστικών μέτρων για τις μετακινήσεις τους, δεν μπορούν μόνοι τους να έχουν πρόσβαση στα αναγκαία για την επιβίωσή τους τρόφιμα και φάρμακα.
Την περασμένη άνοιξη ίσχυε ότι τα αιτήματα που υποβάλλονται, αξιολογούνται, ιεραρχούνται και αναλόγως εξυπηρετούνται με τη συνεργασία σούπερ μάρκετ, παντοπωλείων, φαρμακείων και άλλων δομών του Δήμου, σε μία έκτακτη δημοτική συνδρομή που αφορά ηλικιωμένους άνω των 70 ετών, ΑμεΑ καθώς και πάσχοντες από χρόνια νοσήματα (καρδιοπαθείς, πνευμονοπαθείς, διαβητικοί, ανοσοκατασταλμένοι λόγω κακοήθων νόσων, κορτιζόνης κλπ.) Επίσης, ήδη λειτουργούν οι αριθμοί έκτακτης ανάγκης: 210- 6892553, 210- 6848380 (Ώρες λειτουργίας 9:00 έως 15:00)
Παράλληλα, είναι διαθέσιμες οι εξής κοινωνικές δομές και τηλεφωνικές γραμμές:
-Κέντρο Προληπτικής Ιατρικής Λειτουργεί κανονικά μέσω ραντεβού στο τηλέφωνο 210-6894444.
Ειδικότητες ιατρών Παθολόγος, Καρδιολόγος, Παιδίατρος, Γυναικολόγος, Δερματολόγος, Παιδοψυχολόγος, Ορθοπεδικός, Οφθαλμίατρος
-Κοινωνική Υπηρεσία: 210 68 99 911, 210 68 99 912, 210 68 99 913 koinoniki.ipiresia@halandri.gr
-Κοινωνικό Φαρμακείο: 21068 99 910
-Κοινωνικό Παντοπωλείο: 210 68 99 918
-Κέντρο Κοινότητας: 210 68 99 911 & 210 68 99 914.
Δείτε επίσης: Οι αλλαγές σε υπηρεσίες και δομές του Δήμου στο νέο lockdown