Άλλη μια επιτυχημένη παρουσίαση από την Αφοι Σαρακάκη και τον Διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας Γιώργο Παππά, μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε το νεότερο μέλος της οικογένειας Honda, το επιτυχημένο διεθνώς CR-V. Πρόκειται για την πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV, το οποίο από το 2013 βρίσκεται πρώτο στη λίστα των πωλήσεων σε όλο τον κόσμο!
Με την ευκαιρία, ξαναθυμηθήκαμε την απίστευτη ιστορία του Τοσίρο Χόντα, ενός επίμονου μηχανικού που μέσα στα αποκαΐδια του πολέμου και της Χιροσίμα -μόλις το 1948!- έστησε μια μικρή επιχείρηση για δίκυκλα, που σε δύο δεκαετίες εξελίχθηκε σε μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, με τα πιο ποιοτικά ιαπωνικά αυτοκίνητα!
Ασυναίσθητα κάναμε τη σύγκριση: Βρετανοί, Γάλλοι και Αμερικανοί είχαν ασχοληθεί με το αυτοκίνητο σχεδόν έναν αιώνα πριν! Ακολούθησαν οι Γερμανοί, που σίγουρα έβαλαν και τη δική τους σφραγίδα στην εξέλιξη των τεσσάρων τροχών. Δίπλα στην επαναστατική γραμμή παραγωγής σε σειρά του Φορντ και του μοντέλου «Τ», γράφτηκαν κι άλλα ονόματα πρωτοπόρων μηχανικών και των δημιουργημάτων τους, όπως τα «λαϊκά» μοντέλα «Σκαραβαίος», Ντεσεβώ, Μίνι και πολλά ακόμη.
Και όλα αυτά, όλη την ένδοξη προϊστορία και τη μεταπολεμική συνέχειά της, ήρθε ένας άνθρωπος -ο ιδρυτής της Χόντα- να την καλύψει σε λίγα χρόνια! Το πιο ευχάριστο απ’ όλα είναι ότι η φιλοσοφία και η παράδοσή του γίνονται μέχρι σήμερα σεβαστές από τους διαδόχους του! Και ανάμεσα σ’ αυτούς είναι και όσοι εκπροσωπούν την Honda στην Ελλάδα με μεγάλη επιτυχία. Είναι η οικογένεια Σαρακάκη, ο αγαπητός σε όλους μας Γιώργος Παππάς και όλο το team που για μια ακόμη φορά παρουσίασε ένα νέο μοντέλο Honda, αποκαλύπτοντας κάθε λεπτομέρειά του!
Με την ευκαιρία πρέπει ίσως να τονίσουμε ότι μια εταιρική παρουσίαση συσφίγγει τις σχέσεις της εταιρείας με τους συντάκτες και δίνει τον χρόνο για ανταλλαγή απόψεων πάνω στα γενικότερα πλάνα της μητρικής εταιρείας και των εκπροσώπων της στην Ελλάδα. Από την άποψη αυτή, οι παρουσιάσεις του Ομίλου Σαρακάκη είχαν τα τελευταία χρόνια απόλυτη επιτυχία, τόσο πριν την κρίση όσο και μετά, όταν αναγκαστικά οι περικοπές περιόρισαν τη διάρκειά τους. Για όλα αυτά αισθάνομαι και εγώ την υποχρέωση να ευχαριστήσω τους υπεύθυνους που μου έδιναν τη χαρά να συμμετέχω όλα αυτά τα χρόνια, ώστε να μεταφέρω την εικόνα των νέων μοντέλων Honda στους αναγνώστες μας, αλλά και σε όσους ενδιαφερόμενους ζητούν πολύ συχνά την άποψή μου!
Best seller
Πράγματι δεν γνώριζα ότι το CR-V είναι το πιο ευπώλητο SUV στον κόσμο την τελευταία πενταετία! Η αξεπέραστη αυτή επίδοση αποκτά μεγαλύτερη αξία με βάση τον οξύτατο ανταγωνισμό στην κατηγορία, που πλέον είναι μακράν η πρώτη σε πωλήσεις ανά την υφήλιο! Είναι προφανές ότι η παράδοση της Honda στην τετρακίνηση έφερε επιτέλους το ποθητό αποτέλεσμα, και σε αριθμούς πωλήσεων! Οι εντυπώσεις μας από τη νέα γενιά CR-V ήταν μόνο θετικές, τόσο στην εθνική οδό με ταχύτητες… απαγορευτικές όσο και στη σύντομη εκτός δρόμου διαδρομή σπαστήρι, που μόνον λίγοι ακολουθήσαμε! Η διαμόρφωση του αμαξώματος του νέου Honda CR-V, ακολούθησε την αεροδυναμική μελέτη που πραγματοποίησε η ομάδα εξέλιξης. Ειδικότερα, αξιοποιώντας την υπολογιστική ρευστοδυναμική και την πρώτη δοκιμή σε σήραγγα αεροδυναμικής πλήρους κλίμακας της Honda, που ενσωματώνει και κυλιόμενο ιμάντα. Στόχος ήταν να μειώσουν την ροή του αέρα και την αντίσταση του αυτοκινήτου, όταν κινείται σε υψηλές ταχύτητες.
Και στο εσωτερικό, η χρήση οριζόντιας αισθητικής στον πίνακα οργάνων προάγει την αίσθηση ευρυχωρίας στη καμπίνα, η οποία διαθέτει υλικά υψηλής ποιότητας που συνήθως συναντούμε σε πολυτελή μοντέλα. Αυξήθηκε ο χώρος για τα πόδια των εμπρός επιβατών μετά την αλλαγή της σύνθεσης του ταμπλό, του οποίου τα κάτω τμήματα έχουν μεταφερθεί ψηλότερα. Υπάρχει μία κεντρική οθόνη αφής Driver Information Interface (DII) 7 ιντσών, που συνδυάζεται με το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect , με αναβαθμισμένη λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Το νέο CR-V χρησιμοποιεί τον ίδιο σπουδαίο βενζινοκινητήρα 1.5-L VTEC TURBO που γνωρίσαμε στο Civic και μας ενθουσίασε. Αποδίδει ισχύ 193 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και συνδυάζεται άριστα με το αυτόματο κιβώτιο CVT. Η μικτή κατανάλωση καυσίμου είναι 6,8 λίτρα/100χλμ, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3″ και η τελική ταχύτητα 211 χλμ./ώρα, για όσους οδηγούν στη… Γερμανία!
Αν έπρεπε να ξεχωρίσουμε κάποια από τα πολλά προσόντα του νέου CR-V, θα μιλούσαμε για το ακριβέστατο τιμόνι, για την υπέροχη ανάρτηση που «καθηλώνει» το αμάξι και στις πιο δύσκολες στροφές και τέλος την… ενοχλητική έλλειψη θορύβων, που κάνει τις μακρινές διαδρομές… μονότονες! Όσο για την τιμή του νέου αυτού αστεριού, αυτή ξεκινά από το λογικό ύψος των 33.650 ευρώ. Καλή του επιτυχία!