Tελικά, όσο πιο πολύ το οδηγείς, τόσο περισσότερο το εκτιμάς! Ο λόγος για ένα πολύ πρακτικό αυτοκίνητο της Nissan, που “χτίστηκε” πάνω σε δοκιμασμένα θεμέλια (κυρίως του Micra), ως ένα πολυχρηστικό αυτοκίνητο, που όμως δεν έχει πρόβλημα να κινηθεί άνετα και στην πόλη.
Ο σχεδιασμός του έχει πάρει κάτι από το Μicra (εμπρός) και κάτι από το… X-Trail (πίσω), χωρίς ιδιαίτερες εξάρσεις μοντερνισμού, αλλά και χωρίς να κινδυνεύει να θεωρηθεί “παλιομοδίτικο”. Αντίθετα, είναι εξαιρετικά χρήσιμο για όσους νέους ασχολούνται με χόμπι που απαιτούν χώρο και παράλληλα δεν ζητά πολύ καύσιμο ούτε σε κάνει “πελάτη” της Εφορίας.
Η εσωτερική διαρρύθμιση είναι αυτή που εντυπωσιάζει, με την εύκολη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων (η πίσω σειρά είναι και συρόμενη), που σχεδόν διπλασιάζουν τον χώρο αποσκευών, από 280 σε 440 λίτρα! Επίσης, το κάθισμα του οδηγού ρυθμίζεται πολύ εύκολα, ενώ άνετα κάθονται και οι πίσω επιβάτες.
Το “φρεσκάρισμα” που έγινε από τη Nissan (το Note πρωτοκυκλοφόρησε το 2006), έκανε το μικρό πολυμορφικό ακόμη πιο συμπαθητικό, χωρίς να μειωθεί η χρηστικότητά του. Στο δρόμο δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα, τόσο εντός πόλης όσο και στην εθνική οδό, ενώ το ύψος του από το έδαφος επιτρέπει την εύκολη μετακίνηση σε χωματόδρομους και γενικά σε έδαφος με σχετικές δυσκολίες.
Το τελευταίο αυτό χαρακτηριστικό το καθιστά ικανό για διακοπές σε νησιά και βουνά, χωρίς βεβαίως απαιτήσεις… εκτός δρόμου. Με λίγα λόγια, το Note είναι ένα αυτοκίνητο που ταιριάζει πολύ με τις χρήσεις που αναμένει κανείς στην Ελλάδα, γεγονός που απλοποιεί πολλές καταστάσεις για τον ιδιοκτήτη του. ´Οσο για την τιμή, θεωρούμε ότι κάπου 12.500 ευρώ δεν είναι καθόλου πολλά για έναν πολύ πιστό και ολιγαρκή σύντροφο…
Χρήστος Φωτιάδης