Εξαιρετικές επιδόσεις και μέγιστη αποτελεσματικότητα
Η υβριδική έκδοση του Cayenne θα είναι πραγματικότητα έως το τέλος αυτής της δεκαετίας. Πρωτότυπα του υβριδικού Cayenne κυκλοφορούν ήδη στο δρόμο, βασισμένα στο Cayenne με τον κινητήρα V6, αλλά το επαναστατικό νέο μοντέλο θα συνδυάζει τον πετρελαιοκινητήρα άμεσου ψεκασμού (DFI) των 3,6 λίτρων της Porsche με έναν ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας έτσι στο αυτοκίνητο μικτή κατανάλωση της τάξης των 9,8 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα στο νέο ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης (NEDC)! Προχωρώντας σε ακόμα μεγαλύτερες βελτιώσεις, η Porsche επιδιώκει να πετύχει περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου μόλις στα 8,9 λίτρα/100 χλμ., έως την εποχή που το υβριδικό Cayenne θα παρουσιαστεί στην αγορά.
Παράλληλο πλήρες υβριδικό σύστημα
Παρουσιάζοντας την υβριδική της τεχνολογία, η Porsche υιοθετεί μια νέα προσέγγιση, κατά την οποία αξιοποιείται ένα παράλληλο πλήρες υβριδικό σύστημα, αντί για τη λύση της διαχωρισμένης υβριδικής ισχύος.
Το παράλληλο αυτό πλήρες υβριδικό σύστημα υπερτερεί σε πολλά σημεία:
– Εξασφαλίζεται μεγάλος βαθμός συμβατότητας μεταξύ των εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος και της υπάρχουσας πλατφόρμας του Cayenne.
– Υπάρχει μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου κατά την κίνηση σε επαρχιακούς δρόμους και στον αυτοκινητόδρομο.
– Με το παράλληλο πλήρες υβριδικό σύστημα βελτιώνονται τόσο η επιτάχυνση από στάση όσο και οι ρεπρίζ, με αποτέλεσμα να εκφράζεται πλήρως η φιλοσοφία της Porsche που τονίζει το συνδυασμό εξαιρετικών επιδόσεων και μέγιστης αποτελεσματικότητας.
Χρήση ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος διεύθυνσης
Ένα σημαντικό πρωτοποριακό επίτευγμα της Porsche είναι και η χρήση ηλεκτροϋδραυλικού συστήματος διεύθυνσης, το οποίο προσφέρει τον έλεγχο και την ακρίβεια που χαρακτηρίζουν την Porsche και όλα της τα μοντέλα.