Στον όμορφο χώρο του Αστέρα Βουλιαγμένης, η Citroen Hellas SA παρουσίασε ταυτόχρονα δύο νέα επιβατικά και δύο επαγγελματικά μοντέλα της, που διευρύνουν την γκάμα και αυξάνουν τις προοπτικές της στην ελληνική αγορά.
Το νέο C5 ξεφεύγει εντελώς από τα δεδομένα του προηγούμενου μοντέλου και εντυπωσιάζει με τις γραμμές του, που το αναβαθμίζουν αισθητικά και το τοποθετούν πλέον μεταξύ των κυρίαρχων της κατηγορίας. Με μια ποικιλία κινητήρων και αξεσουάρ, το νέο C5 αναμένεται να κερδίσει τις καρδιές αυτών που επιλέγουν την πολυτέλεια, την άνεση και την απόλυτη οδική ασφάλεια.
Η επιτυχημένη γκάμα του C4 επεκτείνεται τώρα και στο 4θυρο sedan. Χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές στο μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου, η Citroen προσάρμοσε πίσω ένα υπερυψωμένο πορτ-μπαγκάζ με νέα φωτιστικά, που το κάνουν να ξεχωρίζει από τα έως τώρα διαθέσιμα coupe και hatchback. Όπως και στα υπόλοιπα C4, το 4θυρο θα προσφέρεται με όλη την πλατιά γκάμα κινητήρων και εξοπλισμού, αφήνοντας στον μελλοντικό ιδιοκτήτη τη χαρά της επιλογής.
Ανανεωμένο είναι πλέον και το Berlingo, τόσο στην πενταθέσια επιβατική του έκδοση όσο και στην… τριθέσια επαγγελματική. Η Citroen προσφέρει ένα χρηστικότατο οικογενειακό όχημα, ιδανικό για εξορμήσεις στην εξοχή, μικρομεταφορές, αλλά και πιο μακρινά ταξίδια, αφού η οδική του συμπεριφορά και οι ανέσεις του δεν διαφέρουν από αυτές μιας ακριβής μπερλίνας! Στο επαγγελματικό Berlingo, οι δύο θέσεις των συνεπιβατών επιτρέπουν τη δημιουργία… παρέας, ενώ με την αναδίπλωσή τους αυξάνεται αισθητά το μήκος και ο όγκος φόρτωσης.
Τέλος, εντελώς νέο είναι το μοντέλο Nemo, ένα καθαρόαιμο μικρό επαγγελματικό πόλης, που προσφέρεται σε κλειστή έκδοση Combi και σε ανοιχτή Van. Το Nemo συνεχίζει τη μακρά και επιτυχημένη παράδοση της Citroen στα μικρά και μεσαία επαγγελματικά, δίνοντας στον επαγγελματία τις χαρές ενός πλούσιου εξοπλισμού και μιας εξαίρετης οδικής συμπεριφοράς, σε συνδυασμό με σαφείς αρετές στη φόρτωση και μεταφορά εμπορευμάτων.
Η ενδιαφέρουσα παρουσίαση (με εξαίρεση τις συνήθεις «έξυπνες» ερωτήσεις κάποιων συντακτών, του τύπου «γιατί να προτιμήσω το C4 και όχι το X μοντέλο»!) από τον κ. Μ. Εμμανουήλ (δ/ντη Marketing της εταιρείας) μας επέτρεψε να εκτιμήσουμε τη σημαντική ενίσχυση του στόλου της Citroen, που με τα νέα αυτά μοντέλα αποκτά μια μοναδική πληρότητα σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες. Φυσικά, περισσότερες λεπτομέρειες για τη συμπεριφορά των νέων μοντέλων στον δρόμο θα βρείτε σε μελλοντικές μας παρουσιάσεις.
Χρήστος Φωτιάδης, Νίκη Γεωργαντά