Δοκιμάζοντας το δημοφιλές GT scooter της Suzuki, θυμηθήκαμε την… ένδοξη ιστορία του: παρουσιάστηκε το 1998 και θεωρείται δικαίως ο πρωτοπόρος της κατηγορίας των «ταξιδιάρικων» scooter, καθώς ήδη πριν 20 χρόνια σου έδινε τη δυνατότητα να βγεις από τα στενά όρια της πόλης και να ταξιδέψεις με άνεση ακόμα και στην εθνική! Μπορεί μέχρι σήμερα να ανανεώθηκε αρκετές φορές όμως πότε δεν άλλαξε τον χαρακτήρα που το καθιέρωσε. Στην πρόσφατη αναβάθμισή του, η εξωτερική εμφάνιση τραβάει αμέσως το βλέμμα, όμως η Suzuki προχώρησε και σε άλλες εκτεταμένες αλλαγές.
Η αίσθηση της λεπτότερης γραμμής με περισσότερες γωνίες, κάνουν το νέο Burgman αρκετά κομψότερο αλλά και πιο σπορ σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Παίζουν ρόλο και τα διπλά φωτιστικά σώματα τύπου LED μαζί με τα πλαϊνά φλας που είναι χωνευτά στο φέρινγκ, αλλά και το πίσω φωτιστικό, επίσης LED με ενσωματωμένα φλάς στο κάτω μέρος. Η εμφάνισή του συμπληρώνεται με πολυάριθμους χρωματισμούς (άσπρο, γκρι ματ, και μαύρο ματ με κόκκινες ζάντες και ραφές στη σέλα) και καλύπτει κάθε γούστο. Το μεγάλο ατού του Burgman 400 είναι ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 400 κ.εκ που πλέον παράγει περισσότερη ροπή, καλύπτοντας και τις προδιαγραφές Euro 4. Το μπουζί είναι πια ιριδίου, δίνοντας βελτιωμένη καύση και μαζί με το σύστημα ψεκασμού επιτρέπει στην κατανάλωση να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα για το μέγεθός του.
Το νέο πλαίσιο είναι λεπτότερο και ελαφρύτερο από την προηγούμενη γενιά και είναι κατασκευασμένο από διπλούς σωλήνες μεγάλης διαμέτρου, προσφέροντας αυξημένη ακαμψία αλλά και μικρότερο βάρος, με αποτέλεσμα την καλύτερη συμπεριφορά. Το σύστημα της πέδησης, με μονάδα ABS Nissin, αποτελείται από διπλούς δίσκους 260χιλ μπροστά με διπίστονες δαγκάνες και ένα μονό δίσκο 210χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα στο πίσω μέρος, ενώ κάτω από το τιμόνι υπάρχει… χειρόφρενο, που είναι πολύ χρήσιμο, όταν σταθμεύεις σε έδαφος με κλίση! Οι 7.495 ευρώ είναι μια λογική… απαίτηση, αν ο υποψήφιος αγοραστής θέλει να αξιοποιήσει τα πλούσια προσόντα του νέου Burgmann 400.