Μπορεί να πέρασε μια σύντομη… κρίση ταυτότητας η Suzuki, στη φάση της μετάβασης από τη φίρμα που ξεχώριζε επί δεκαετίες στην τετρακίνηση, σε αυτήν που πλέον ξεχωρίζει και για τις καινοτόμες τεχνολογικές της λύσεις, αλλά τα κατάφερε τελικά μια χαρά! Το πιο νέο απόκτημά της, το Ignis, αποτελεί την καλύτερη απόδειξη! Νεανικό look, βολικές διαστάσεις, ιδανικό για όλες τις οδικές συνθήκες και πιστό στην αξιοπιστία της Suzuki! Προσφέρει ένα νέο επίπεδο άνεσης και ασφάλειας, μοναδικό χαρακτήρα SUV και ευέλικτη λειτουργικότητα. Με νέες τεχνολογίες, όπως τους μοναδικούς κινητήρες Dualjet, την Υβριδική Τεχνολογία και το Grip Control, δυναμικό σχεδιασμό και Ultra Compact διαστάσεις. Σχεδιάστηκε για να ξεχωρίσει. Απλές γραμμές, εμβληματική σχεδίαση. Το νέο IGNIS επαναπροσδιορίζει τις κατηγορίες των SUV και Compact αυτοκινήτων. Με τη δυναμική σχεδίαση και τον τολμηρό χαρακτήρα του απαιτεί να το προσέξεις. Και το πετυχαίνει.
Το Ignis προσφέρεται σε μια μεγάλη γκάμα εκδόσεων, δίνοντας στον υποψήφιο αγοραστή τη δυνατότητα να επιλέξει το συνδυασμό που τον εκφράζει καλύτερα. Το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε αυτή τη φορά εφοδιάζεται με έναν αποδοτικό βενζινοκινητήρα 1.2 DUALJET 90 ίππων, ο οποίος προσφέρει δυναμικές επιδόσεις, διαθέτει σύστημα διπλού ψεκασμού για τη βελτίωση της θερμικής απόδοσης και την επίτευξη εξαιρετικών επιδόσεων και συνδυάζεται με ένα μηχανικό 5τάχυτο κιβώτιο. Η συγκεκριμένη έκδοση παρέχει ιδανική ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας καυσίμου, αφού είναι εξοπλισμένη μεένα σύγχρονο ήπιο υβριδικό σύστημα. Αυτό αποτελείται από μια ενσωματωμένη ηλεκτρογεννήτρια (ISG) και μιας υψηλής απόδοσης μπαταρία ιόντων λιθίου εξαιρετικής ενεργειακής απόδοσης. Πρόκειται για ένα βέλτιστο υβριδικό σύστημα για μικρά αυτοκίνητα, που προσφέρει οικονομία στην κατανάλωση των καυσίμων και επιπλέον εξοικονόμηση χώρου και βέλτιστη κατανομή βάρους.
Το υβριδικό αυτό σύστημα (ISG) λειτουργεί ως μίζα, βάζοντας τον κινητήρα μπροστά, άμεσα κι αθόρυβα, όταν τον έχει σβήσει το stop/start! Πρόκειται πράγματι για το ιδανικότερο σύστημα και ασφαλέστερο σύστημα αυτού του είδους που έχουμε γνωρίσει μέχρι σήμερα! Στη συνέχεια λειτουργεί ως γεννήτρια, ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση και το φρενάρισμα, αποθηκεύοντάς την στην κανονική μπαταρία, αλλά και σε μια ελαφριά, μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία ιόντων λιθίου κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Κατά την επιτάχυνση, το ISG λειτουργεί ως ηλεκτρικό μοτέρ τροφοδοτούμενο από τις δύο μπαταρίες, βοηθώντας τον κινητήρα και μειώνοντας έτσι την κατανάλωση βενζίνης. Στην πράξη είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε πόσο οικονομικό είναι το Ignis Hybrid!
Πλήρης εξοπλισμός
Το Ignis Hybrid διατίθεται μόνο στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού GLX, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτόματο κλιματισμό, infotainment 7” με πλοηγό και κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς LED και ομίχλης, συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος και διατήρησης λωρίδας, κοστίζει δε €15.230, δηλαδή €800 περισσότερο από το συμβατικό Ignis. Ο εξοπλισμός της GLX έχει επιπλέον συρόμενο πίσω κάθισμα και θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, ενώ ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 260 λίτρα και είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.
Ιδανική συνεργασία
Θα ήταν παράλειψη αν δεν αναφέραμε και το σημαντικό ρόλο που παίζει, για κάποιον ενδιαφερόμενο αγοραστή, το επίπεδο επαγγελματισμού της εισαγωγικής εταιρείας. Ναι μεν δεν χρειάζονται πολλά λόγια για τον Όμιλο Σφακιανάκη γενικώς, αλλά σημασία έχουν και οι λεπτομέρειες. Το δίκτυο Suzuki είναι μακράν το καλύτερο στα Βόρεια Προάστια (και όχι μόνο!), ενώ το επίπεδο της εξυπηρέτησης πλησιάζει το τέλειο! Όσο για τη συνεργασία της εταιρείας με τους δημοσιογράφους, το τελευταίο διάστημα έγινε ακόμα καλύτερη, αφότου την ευθύνη ανέλαβε η κ. Ν. Δημητρακοπούλου. Οι διαδικασίες έχουν γίνει πολύ σύντομες, η συνεννόηση άψογη και η επικοινωνία υποδειγματική! Χωρίς υπερβολή, πρότυπο προς μίμηση.