Οι παραδοσιακοί λάτρεις του μικρού αλλά θαυματουργού μοντέλου της Suzuki έχουν πολλούς λόγους να χαρούν, αφού η νέα έκδοσή του αποτελεί κάτι ουσιαστικά νέο και καλύτερο! Το SWIFT επανασχεδιάστηκε με προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια των κινητήριων συνόλων και στην πλατφόρμα, προκειμένου ο οδηγός να απολαμβάνει την οδήγηση και να νιώθει απόλυτη ασφάλεια. Απόδειξη το κατά 120 κιλά μικρότερο βάρος αμαξώματος, σε συνδυασμό με τους εξαιρετικούς κινητήρες νέας γενιάς.
Ο βενζινοκινητήρας 1.0 BOOSTERJET προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου και υψηλή δύναμη. Η μικρή του χωρητικότητα και η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού περιορίζουν την κατανάλωση καυσίμου, την ώρα που ο υπερτροφοδότης παράγει ροπή ισοδύναμη με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.700-1.800 κυβικών εκατοστών, από μόλις ένα λίτρο χωρητικότητας. Tο νέο SWIFT διατίθεται και με βενζινοκινητήρα 1.2 DUALJET, ο οποίος επιτυγχάνει, κατά μέσο όρο 5% μείωση στην κατανάλωση καυσίμου, συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο.Το 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει ιδανική κλιμάκωση, προκειμένου να επιτευχθεί η βέλτιστη αναλογία χαμηλής κατανάλωσης και απόδοσης. Επίσης διαθέσιμα είναι, ένα εξαιρετικά ομαλής λειτουργίας κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT, και ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με μακρύτερη κλιμάκωση.
Τέλος, το σύστημα SHVS (Smart Hybrid Vehicle) της Suzuki είναι ένα ιδανικό για compact αυτοκίνητα υβριδικό σύστημα. Tο SHVS πετυχαίνει τη μείωση της κατανάλωσης, μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται κατά την πέδηση και αποθηκεύεται στην μπαταρία. Με αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, υποστηρίζεται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, βελτιώνεται η απόκριση του γκαζιού και η ροπή, ενώ ο οδηγός δεν καταλαβαίνει καθόλου πότε ενεργοποιείται ο ηλεκτροκινητήρας. Το ίδιο σύστημα εξοπλίζει και το υβριδικό Ignis. Το SHVS είναι διαθέσιμο τόσο με τον 1.0 BOOSTERJET όσο και με τον 1.2 DUALJET κινητήρα. Όσο για τη γενική του συμπεριφορά εντός και εκτός πόλης, με κύκλο στροφής 9,6 m, ανεμπόδιστη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις, ελαφρύ τιμόνι και σαφή χειριστήρια, η οδήγησή του είναι παντού πολύ εύκολη και ευχάριστη. Επιπλέον, η ανάρτηση αποδεικνύεται σπουδαία, ιδιαίτερα στις κακοτεχνίες του δρόμου.
Η έκδοση GLX σημαίνει πληρέστερο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, με στάνταρ συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, αυτόματο κλιματισμό, infotainment με σύστημα πλοήγησης, θερμαινόμενα καθίσματα, ενώ η κολόνα του τιμονιού την τηλεσκοπική ρύθμιση, έτσι ώστε όλοι να βρουν τη θέση οδήγησης που τους βολεύει σε μια καμπίνα που έχει πολύ σωστή εργονομία. Το Swift 1.2 των 90 PS με το υβριδικό σύστημα SHVS στοιχίζει 15.230 ευρώ, ενώ έχει μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.