Ήταν να μην «πάρει μπρος» η Suzuki! Εκεί που το Vitara παλιότερα έβγαζε με μεγάλη φειδώ νέες εκδόσεις, τώρα γίνεται ο… καλός χαμός! Πράγματι, το δημοφιλές μοντέλο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1988 και μέχρι το 2015 είχαν βγει μόλις τρεις γενιές του. Αλλά από τότε εμφανίζονται διαρκώς νέες εκδόσεις και νέοι κινητήρες, που δείχνουν το μέγεθος της σκληρής δουλειάς τόσων ασχολούνται με τη βελτίωσή του. Ο «μικρός» (σε κυβισμό) κινητήρας τούρμπο αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα αυτής της προσπάθειας…
Βαδίζοντας πια στην τέταρτη δεκαετία του, το αγαπημένο από πολλούς crossover υπέστη ένα ουσιαστικό φρεσκάρισμα στο πλαίσιο της υπάρχουσας, τέταρτης γενιάς. Το εμπρός μέρος απέκτησε νέα μάσκα και διαφοροποιημένο προφυλακτήρα, ενώ πίσω συναντάμε νέα φώτα τεχνολογίας LED και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Εμπλουτισμένη είναι και η χρωματική παλέτα του ανανεωμένου Vitara, με δύο νέα χρώματα: Solar Yellow Pearl Metallic και Ice Grayish Blue Metallic. Η μεσαία έκδοση GL+ περιέχει: Ηλεκτρικά παράθυρα, hill hold, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, clima, cruise control, έγχρωμη οθόνη LCD 4,2ΆΆ στον πίνακα οργάνων, οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και Smartphone Linkage.
Οι αλλαγές στην καμπίνα του ανανεωμένου Vitara εντοπίζονται στο νέο πίνακα οργάνων, με έγχρωμη οθόνη 4,2” για τον υπολογιστή ταξιδιού και τις ενδείξεις των ηλεκτρικών βοηθημάτων. Νέες είναι και οι επενδύσεις στα πάνελ των θυρών και στα καθίσματα, ενώ το ταμπλό καλύπτεται στο πάνω μέρος του με μαλακό πλαστικό καλής ποιότητας. Οι εσωτερικοί χώροι είναι άνετοι για τέσσερις ενηλίκους. Το πορτμπαγκάζ των 375 λίτρων κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας και έχει ορθογώνιο σχήμα που βοηθά την πλήρη εκμετάλλευσή του. Η ψηλή θέση οδήγησης και η καλή πανοραμική θέα δίνουν άνεση στον οδηγό, με τον όγκο του αυτοκινήτου να μην προβληματίζει.
Κάτω απ’ το καπό, το εμβληματικό μοντέλο της Suzuki απέκτησε τον 3κύλινδρο 1.0 BoosterJet, αντικαθιστώντας έτσι τη βασική έκδοση με τον 1.6 VVT των 120 ίππων. Ο μικρότερος αυτός κινητήρας εφοδιάζει ήδη τα Baleno, SX4 S-Cross και Swift, ενώ η τοποθέτησή του στο Vitara δημιουργεί ένα ενδιαφέρον σύνολο. Διαθέτει τουρμπίνα της IHI και να ανεβάζει πίεση ένα bar, αποδίδοντας 112 ίππους στις 5.500 rpm και 17,3 kgm ροπή από τις 2.000 έως τις 3.500 rpm. Συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, που διαθέτει λογικές διαδρομές και εύκολο κούμπωμα. Τιμόνι, αναρτήσεις και φρένα παραμένουν αντίστοιχα της ποιότητας ενός σύγχρονου Suzuki, παρέχοντας στον οδηγό απόλυτη ασφάλεια και ζηλευτή ποιότητα οδήγησης! Με κόστος κτήσης περί τις 15.000 ευρώ, οι πιστοί φίλοι του Vitara δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να τρέξουν στην πλησιέστερη έκθεση!