Με αύξηση στον αριθμό των υποθέσεων που διαχειρίστηκε έκλεισε το 2008 για το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος. Πιο συγκεκριμένα το ΕΚΚ διαχειρίστηκε 644 υποθέσεις εκ των οποίων, οι 309 αφορούσαν αιτήματα πληροφοριών και οι 335 καταγγελίες, εκ των οποίων οι δύο στις τρεις λύνονται με τρόπο θετικό για τον καταναλωτή.
Οι κυριότερες κατηγορίες προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι καταναλωτές, κατά την περσινή χρονιά, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΚΚ αφορούσαν σε προβλήματα με συμβόλαια χρονομεριστικής μίσθωσης, με 108 καταγεγραμμένες υποθέσεις όπου την πρωτιά έχουν οι Νορβηγοί καταναλωτές με 21 καταγγελίες και ακολουθούν οι Βέλγοι με 19, εναντίον ελληνικής εταιρείας που δραστηριοποιείται στον χώρο. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται προβλήματα σχετικά με τα δικαιώματα επιβατών αεροπορικών πτήσεων με 79 συνολικά καταγγελίες από τις οποίες 13 απευθύνονται προς ιταλικές αεροπορικές εταιρείες και 12 προς ισπανικές. Τέλος στην τρίτη θέση είναι τα προβλήματα σχετικά με συναλλαγές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου με συνολικά 38 υποθέσεις, από τις οποίες οι περισσότερες (11) προέρχονται από Έλληνες καταναλωτές προς εταιρείες της Μεγάλης Βρετανίας. Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος, το οποίο λειτουργεί από την 1η Ιανουαρίου 2005 υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης, αποτελεί μέρος ενός πανευρωπαϊκού δικτύου, το οποίο πληροφορεί τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους σε διασυνοριακές συναλλαγές εντός Ε.Ε., ενώ παράλληλα διαχειρίζεται αντίστοιχες καταγγελίες καταναλωτών με στόχο τη φιλική, εξωδικαστική διευθέτηση των υποθέσεών τους.