2) Εγγυητής σε συμβάσεις πίστωσης με ανοικτό λογαριασμό τρίτου προσώπου, αμφισβήτησε ότι ενέχεται σε κάποιες από αυτές και αιτήθηκε τη μεσολάβησή του ΜΤΕΥ προκειμένου να λάβει αντίγραφά τους και βεβαίωση οφειλών του, διότι το κατάστημα της τράπεζας δεν του είχε απαντήσει σχετικά. Ως αποτέλεσμα της παρέμβασης του ΜΤΕΥ η τράπεζα του παρείχε τα ανωτέρω στοιχεία και επιβεβαίωσε ότι δεν είχε υπογράψει την πρόσθετη πράξη σε μια από τις ανωτέρω συμβάσεις.
3) Πελάτης τράπεζας προσπάθησε να καταθέσει στο λογαριασμό του μέσω ΑΤΜ 1.200 ευρώ. Kατά τη συναλλαγή, εμφανίστηκε στην οθόνη μήνυμα με το οποίο ενημερωνόταν ότι τα χαρτονομίσματα που εισήγαγε δεν αναγνωρίστηκαν, η συναλλαγή ακυρώθηκε και πως θα έπρεπε να απευθυνθεί για βοήθεια στο υποκατάστημα προσκομίζοντας το εκτυπωμένο μήνυμα. Τα χρήματα δεν επεστράφησαν. Ο παραπονούμενος μπήκε στο υποκατάστημα και ζήτησε τη συνδρομή των αρμοδίων υπαλλήλων οι οποίοι τον κατηύθυναν να λάβει την κάρτα του από το ΑΤΜ. Στη συνέχεια, όμως, διαπιστώθηκε ότι τρίτο πρόσωπο είχε αναλάβει τα χαρτονομίσματα που εν τω μεταξύ είχαν εξέλθει. Ο συναλλασσόμενος διαμαρτυρήθηκε διότι ακολούθησε πιστά τις οδηγίες που δόθηκαν στο μήνυμα που εκτυπώθηκε και ότι ούτε η κάρτα αλλά ούτε τα χρήματα εξήλθαν πριν την εκτύπωση του μηνύματος αυτού. Αιτήθηκε τη παρέμβαση του ΜΤΕΥ η οποία είχε ως αποτέλεσμα την επιστροφή των 1.200 ευρώ.
4) Η τράπεζα, προκειμένου να καλύψει ληξιπρόθεσμες οφειλές τριτέκνου, ο οποίος είχε αιτηθεί δικαστικά τη ρύθμιση των οφειλών του με βάση τον Ν. 3869/2010, ανέλαβε από τον λογαριασμό του 5.690 ευρώ, ποσό που αφορούσε αναδρομική καταβολή επιδόματος πολυτέκνου από τον Ο.Γ.Α. μετά τη γέννηση του τρίτου παιδιού του. Αιτήθηκε τη μεσολάβηση του ΜΤΕΥ προκειμένου να του επιστραφούν, ως απαραίτητα για την επιβίωση της οικογένειάς του, καθώς και για την κάλυψη εξόδων ιατρικής επέμβασης του μικρότερου παιδιού του. Η τράπεζα ικανοποίησε το αίτημά του.
5) Παραπονούμενη είχε στην κατοχή της μερίδια δυο Α/Κ εξωτερικού και αιτήθηκε την εξαγορά τους με παράλληλη συμμετοχή της, με το προϊόν εξαγοράς, σε άλλο Α/Κ. Όταν έλαβε την πρώτη ενημέρωση από την ΑΕΔΑΚ διαπίστωσε ότι η εξαγορά δεν είχε ολοκληρωθεί καθώς εκ παραδρομής αντί να συμπληρωθεί ο αριθμός μεριδίων 1197,000 συμπληρώθηκε ο αριθμός 1,197 μερίδια με αποτέλεσμα να παραμείνει μεριδιούχος του αρχικού Α/Κ. Ο ΜΤΕΥ πρότεινε την αποκατάσταση της ζημίας με αριθμού μεριδίων τα οποία θα πιστωθούν στο λογαριασμό της, πρόταση η οποία έγινε αποδεκτή από την τράπεζα.
Πως μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Μ.Τ.Ε.Υ.
Εγγράφως, τηλεφωνικά, με e-mail ή να μας επισκεφθείτε στα γραφεία μας.
Τα στοιχεία μας είναι: Μεσολαβητής Τραπεζικών – Επενδυτικών Υπηρεσιών
Μασσαλίας 1& Σόλωνος, 106 80 Αθήνα, Ταχυδρομική Θυρίδα 9166, Τ.Κ. 100 32
τηλέφωνο: 210.3376700, e-mail: info@hobis.gr, website: www.hobis.gr