Με περίπου 4.000 εργαζόμενους της εταιρίας και συνεργαζόμενων εταιριών, με έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών
Με τρεις καινοτόμες δράσεις, που σηματοδοτούν την έμφαση της εταιρίας στο αύριο, τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας του ανθρώπινου δυναμικού και την πελατοκεντρική της προσέγγιση, γιόρτασε την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών η Vodafone Ελλάδας.
Η πρώτη δράση ήταν η Vodafone Futureland, ένα καινοτόμο γεγονός που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 8 Οκτωβρίου στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, με αφορμή τη νέα εταιρική ταυτότητα και στρατηγική τοποθέτηση του Ομίλου Vodafone.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν περίπου 4.000 εργαζόμενοι της Vodafone και συνεργαζόμενων εταιριών, με έμφαση στην εξυπηρέτηση των πελατών, οι οποίοι πληροφορήθηκαν για τη νέα στρατηγική τοποθέτηση του Ομίλου και τις δυνατότητες που προσφέρει η νέα τεχνολογία, ενώ παρακολούθησαν ενδιαφέρουσες ομιλίες και εκδηλώσεις.
Η δεύτερη δράση ήταν το Vodafone’s 12, ένα καινοτόμο πρόγραμμα ηθικής αναγνώρισης και ανταμοιβής για τους εργαζόμενους των τηλεφωνικών κέντρων που έρχονται σε καθημερινή επαφή με τους πελάτες της Vodafone. Στόχος του προγράμματος είναι να φέρει σε επαφή τη διοίκηση της εταιρείας με τους εργαζόμενους που ξεχωρίζουν στην εξυπηρέτηση πελατών κάθε μήνα και να τους προσφέρει μια ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη εμπειρία, μέσα από ειδική εκδήλωση, ανταποδίδοντας και επιβραβεύοντας τις υπηρεσίες που προσφέρουν κάθε ημέρα στους πελάτες της Vodafone.
Η τρίτη δράση ήταν το πρόγραμμα CX@Frontline, στο πλαίσιο του οποίου κάθε μήνα υπεύθυνοι των τηλεφωνικών κέντρων της εταιρίας διερευνούν τις δυνατότητες βελτιστοποίησης των διαδικασιών, απόδοσης των συστημάτων και εκπαίδευσης των χρηστών, με στόχο τη βελτίωση τόσο της καθημερινότητας των εργαζομένων, όσο και της εμπειρίας του συνδρομητή.
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) από τις 2 έως τις 7 Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή εταιριών και οργανισμών από όλους τους κλάδους της αγοράς.
«Η εβδομάδα εξυπηρέτησης πελατών ήταν ακόμη μια ευκαιρία να επενδύσουμε στα τρία μεγαλύτερα κεφάλαια της Vodafone: τους ανθρώπους μας, τους πελάτες μας και τη μάρκα μας», δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο διευθυντής εμπορικών λειτουργιών της Vodafone Ελλάδας, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος.
«Με την Vodafone Futureland καινοτομήσαμε, ανοίξαμε έναν νέο δρόμο για την επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων και δηλώσαμε την ετοιμότητά μας για να παράσχουμε τις καλύτερες υπηρεσίες προς τους πελάτες μας στο νέο ψηφιακό περιβάλλον», δήλωσε από την πλευρά της η διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Vodafone Ελλάδας, Φραγκίσκη Μελίσσα.