Με μια μεγάλη νίκη ξεκίνησε τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα η ομάδα μπάσκετ γυναικών του ΖΑΟΝ, εκτός έδρας επί του Περισσού με 59-45. Η ομάδα του ΖΑΟΝ ήταν καλύτερη από την αντίπαλό της και επιβλήθηκε δίκαια στο εναρκτήριο παιχνίδι της για τη φετινή σεζόν.
ΖΑΟΝ: Στεφανάκη 9, Ελένη-Ανδριάνα Κουτούγκα 22, Γαρνέλη, Μάλλια, Τσίμπου 4, Μαρτέκα 8, Δαμίγου 5, Καπετανάκη 7, Στεργιοπούλου 2, Κούμουλου, Κράβαρη, Γιαννίτσου 2.









































































































