Αντικαρκινικό Έρανο, με «σημαιοφόρους» τους μαθητές των Γυμνασίων και Λυκείων της πόλης διοργάνωσε ο Δήμος Κηφισιάς σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό.
Ο έρανος στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία χάρη στη συνεργασία των καθηγητών των σχολείων, των εθελοντών μαθητών και της Αστυνομικής Διεύθυνσης του Δήμου και της Δημοτικής Αστυνομίας, που στάθηκαν αρωγοί στο ευαίσθητο έργο τους.
Οι δημότες για άλλη μια φορά απέδειξαν ότι είναι πρόθυμοι να προσφέρουν στους πάσχοντες συνανθρώπους μας, κόντρα στη μεγάλη οικονομική δυσπραγία που επικρατεί. Υπεύθυνη για τη διεξαγωγή του εράνου ήταν η αντιδήμαρχος Νίνα – Ασπασία Βλάχου και οι συνεργάτες της.








































































































