Εθελοντική αιμοδοσία διοργανώνει το ΚΟΙΠΑΠ του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης την Κυριακή 21 Οκτωβρίου. Οι εθελοντές μπορούν να προσέρχονται από τις 10 το πρωί μέχρι τη 1 το μεσημέρι στον Πολυχώρο (Μπενίση και Ξάνθης) στη Λυκόβρυση.
Ο Δήμος καλεί κάθε πολίτη να συμμετάσχει στην κοινή προσπάθεια, καθώς είναι απαραίτητη και πολύτιμη η συμβολή στη διατήρηση της Δημοτικής Τράπεζας αίματος, διαθέσιμης σε όλους.









































































































