Τα παιδιά που μετέχουν στην εκπαιδευτική σύμπραξη με σχολεία του Καΐρου, της Κωνσταντινούπολης και της Αλεξάνδρειας γιόρτασαν εξ αποστάσεως αλλά… μαζί. Διαρκώς ενισχύονται, έστω και εξ αποστάσεως, αλλά με την πολύτιμη βοήθεια της διαδικτυακής σύνδεσης, οι δεσμοί ανάμεσα στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου με εκπαιδευτικά ιδρύματα της ελληνικής κοινότητας σε Κάιρο, Αλεξάνδρεια και Κωνσταντινούπολη, μαζί με σχολεία από την Ισθμία και τη Νίκαια. νΟι μικροί μαθητές επικοινώνησαν μεταξύ τους μέσα από τις ζωγραφιές, τις χειροτεχνίες, αλλά και με μικρά video τόσο κατά την περίοδο της Αποκριάς, όσο και στον πρόσφατο εορτασμό της Επανάστασης του 1821.
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής σύμπραξης με τίτλο «Ισθμία – Κάιρο – Κωνσταντινούπολη – Μαρούσι – Νίκαια: «διαγενεακή, διαπολιτισμική γέφυρα επικοινωνίας» και Αλεξάνδρεια – Μαρούσι: Ολυμπιακά Ιδεώδη: διαπολιτισμική γέφυρα επικοινωνίας», για τις Απόκριες οι μαθητές και οι μαθήτριες των δημοτικών σχολείων ετοίμασαν παρουσίαση με τις δημιουργίες τους και πληροφορίες για τα έθιμα της περιοχής από την οποία προέρχονται και άλλες πληροφορίες για το νόημα και τον εορτασμό της Αποκριάς, της Καθαράς Δευτέρας και της Σαρακοστής, καθώς επίσης και video, διακωμωδώντας καταστάσεις καθημερινότητας π.χ. του γάμου, με καρναβαλικό πνεύμα.
Επίσης, για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, οι μαθητές της ελληνικής παροικίας της Αλεξάνδρειας παρουσίασαν το επίγραμμα «Η καταστροφή των Ψαρών», φωτογραφίστηκαν με παραδοσιακές ελληνικές φορεσιές και αποτύπωσαν τα συναισθήματά τους σε επετειακές ζωγραφιές, σε συγκινησιακό κλίμα.
Από την πλευρά του 11ου Δημοτικού Αμαρουσίου οι μικροί μαθητές προλόγισαν σε video το ιστορικό τραγούδι «Παιδιά της Σαμαρίνας» και στη συνέχεια το απέδωσαν χορευτικά. Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση από το μαρουσιώτικο σχολείο και τη διευθύντρια Ειρήνη Χαϊδή, θα ακολουθήσουν δράσεις με πρωταθλητές – Ολυμπιονίκες, κατά τις οποίες όλα τα σχολεία των ελληνικών παροικιών και τα ελληνικά θα συμμετέχουν σε διαγωνισμό βαδίσματος.