Τον κύκλο εφαρμογών του προγράμματος καταπολέμησης κουνουπιών σε Χολαργό και Παπάγου συνεχίζει η Περιφέρεια Αττικής.
Την Δευτέρα 22 Ιουνίου θα πραγματοποιηθούν επαναληπτικοί ψεκασμοί στα παρακάτω σημεία του Δήμου:
-Ρέμα Καλλιρόης
-Τεχνητή λίμνη Verde
-Ρέμα Χατζηκωνσταντή
-Μικρό ρέμα οδού Υγείας
-Ρέμα Καραλή.
Nωρίτερα, εργασίες καθαρισμού στο πάρκο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης Παπάγου πραγματοποίησε ο Δήμος.
Πιο συγκεκριμένα, αρμόδιο συνεργείο προχώρησε στο σβήσιμο των γκράφιτι, επαναφέροντας με αυτόν τον τρόπο την αισθητική του χώρου.
Παράλληλα, με ειδικά πιεστικά μηχανήματα, έγινε καθαρισμός του πάρκου και της ποδηλατικής πίστας.
Ειδήσεις από Παπάγου και Χολαργό στο amarysia.gr
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook









































































































