Επιστολή στον υπουργό Εσωτερικών Αντώνιο Μανιτάκη, Διοικητικής Μεταρρύθμισης Παύλο Αποστολίδη και Οικονομικών Γεώργιο Ζαννιά για την άμεση υπογραφή απόφασης για τις προσλήψεις Καθαριότητας και Βρεφονηπιακών απέστειλε ο δήμαρχος Πεντέλης Δημήτρης Στεργίου – Καψάλης.
Η επιστολή κοινοποιήθηκε επίσης στον πρόεδρο της ΚΕΔΕ Κώστα Ασκούνη και της ΠΕΔΑ Νίκο Σαράντη.
Στην επιστολή αναφέρονται τα εξής:
«Θέμα: Προσλήψεις Προσωπικού Υπηρεσιών Ανταποδοτικού Χαρακτήρα.
ΣΧΕΤ: α. Το με αρ.πρωτ:οικ. 21762/ 30.05.2012 έγγραφο του Υπ. Εσωτερικών.
β. Η 32/2012 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου Πεντέλης.
γ. Το με αρ. πρωτ: 5239/5035/7.02.2012 έγγραφο Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής.
Κύριε Υπουργέ,
1. Σας γνωρίζουμε ότι η λειτουργία του Υπουργείου σας μπλοκάρει τη λειτουργία του Δήμου μας και ταλαιπωρεί τους πολίτες – δημότες μας στερώντας τους τη Καθαριότητα που προσφέρουμε ανταποδοτικά με τα χρήματά τους.
2. Ο Δήμος μας για την εξασφάλιση της συνέχισης της λειτουργίας των Υπηρεσιών Ανταποδοτικού Χαρακτήρα, με το (β) σχετικό και σε συνέχεια του (γ) ομοίου σας έχει αποστείλει αίτημα του Δήμου μας για πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας ΙΔΟΧ οκτάμηνης διάρκειας.
3. Με το (γ) σχετικό ο Δήμος μας έχει τη δυνατότητα της ολοκλήρωσης της διαδικασίας του (β) ομοίου προκειμένου να καλύψουμε τις ανάγκες των Υπηρεσιών Ανταποδοτικού Χαρακτήρα.
4. Παρακαλούμε ΑΜΕΣΑ για την υπογραφή της κοινής Υπουργικής Απόφασης περί προσλήψεων προσωπικού Υπηρεσιών Ανταποδοτικού Χαρακτήρα και για την έκδοση της Απόφασης περί προγραμματισμού προσλήψεων έτους 2012 για τις Υπηρεσίες των Βρεφονηπιακών Σταθμών.
5. Περαιτέρω καθυστέρηση επιδεινώνει την ανταποδοτική μας λειτουργία και τιμωρεί τον πολίτη».








































































































