Από τη στήλη ΕΠΕΑ ΠΤΕΡΟΕΝΤΑ – Γράφει ο Άγγελος Πολύδωρος
Είχαν λυθεί όλα τα προβλήματα, οικονομικά, κοινωνικά, πολιτικά και δεν ξέρω τι άλλο. Είχαν σβήσει και οι φωτιές στα βουνά και τα λαγκάδια της χώρας από τις οποίες κινδύνεψαν πάλι σπίτια και περιουσίες και είπαν οι κήνσορες ορισμένων media να ασχοληθούν με τη βερμούδα και τις σαγιονάρες του καλλιτέχνη και το σορτσάκι της καλλιτέχνιδας, που φωτογραφήθηκαν στο Προεδρικό Μέγαρο, στη δεξίωση για την 48η επέτειο για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.
Ο καλλιτέχνης με τη βερμούδα και τις σαγιονάρες, που έβαλε τα πράγματα στη θέση τους με πολυτονική ανάρτηση στο facebook ήταν ο κ. Γιάννης Στρατάκης κορυφαίος βιολιστής στη Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ που υπηρετεί την τέχνη εδώ και 50 χρόνια και μάλλον φωτογραφήθηκε από «άγνωστο ρεπόρτερ» που ήθελε να δημιουργήσει θέμα. Διότι η φωτογραφία είχε ληφθεί πολλές ώρες πριν την έναρξη της δεξίωσης, όταν ο άνθρωπος έψαχνε να βρει ένα μπουκαλάκι νερό, διότι καθώς φαίνεται οι οργανωτές είχαν ξεχάσει ότι μπορεί να διψούσαν οι υπηρέτες της τέχνης… Έβαλε τα πράγματα στη θέση τους, με χιούμορ και μια φωτογραφία του με κοστούμι και παπιγιόν την ώρα της δεξίωσης. Αλλά εν τω μεταξύ, τα σχόλια είχαν γίνει και έγιναν κι άλλα κάτω από την επεξήγησή του στο facebook. Μέχρι που κάποιος του έγραψε: «Ωραία τα γράφεις. Οι περισπωμένες και οι δασείες να έλειπαν, θα ήταν καλύτερα». Κι αυτό ήταν…
Πάμε τώρα στην κυρία με το σορτσάκι που κατέβαινε τις σκάλες του Προεδρικού Μεγάρου δίπλα στον διευθυντή του Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης κ. Ορέστη Ανδρεαδάκη την ώρα της δεξίωσης. Και εδώ εμένα μου δημιουργείται μια απορία. Ακόμα και στις πιο απλές επίσημες εκδηλώσεις στην έντυπη πρόσκληση αναφέρεται σε κάποια γωνία «Ένδυμα Επίσημο». Είναι αυτό που λέμε ελληνικά «ντρες κόουντ». Στην Προεδρία δεν έχουν ντρες κόουντ; Εκεί απλά τους λένε ότι γιορτάζουμε μια επέτειο και ελάτε να μας τιμήσετε;
Και καλά, ο κ. Ανδρεαδάκης εξήγησε για λογαριασμό της φίλης και συναδέλφου του με το σορτσάκι: «Η Eύη Καλογηροπούλου είναι μια εξαιρετική σκηνοθέτις, η οποία συμμετείχε τρεις φορές στο Φεστιβάλ των Καννών: με τις μικρού μήκους ταινίες «Μotorway 65» (2020), και «Στον θρόνο του Ξέρξη» (2022) και το σενάριο της μεγάλου μήκους ταινίας «Cora» (2021). Οι δύο τελευταίες δουλειές της βραβεύτηκαν στις Κάννες με τα βραβεία του Canal+ και του L’ Atelier της Cinefondation αντίστοιχα. Είναι ωστόσο και ταλαντούχα εικαστικός, απόφοιτη της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών και με αρκετές εκθέσεις στο ενεργητικό της. Είναι επίσης πτυχιούχος της ΑΣΟΕΕ και του Royal College of Art του Λονδίνου».
Την ώρα που κατέβαιναν μαζί τα σκαλιά όμως, ποιος τα ήξερε αυτά; Κάπως έτσι ξεκινούν οι παρεξηγήσεις στα media και στη συνέχεια στα social media…