Ο κόσμος αλλάζει και το μέλλον δημιουργεί πολλά ερωτηματικά. Στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως και σε πολλούς άλλους, οι νέες προκλήσεις επιζητούν τις κατάλληλες απαντήσεις. Βασιζόμενη στην ιστορία των 208 χρόνων της, η Peugeot περνά σταθερά και ομαλά στην εποχή της μετάβασης σε νέες μορφές παροχής ενέργειας, προσφέροντας ένα συναρπαστικό και ταυτόχρονα σίγουρο όραμα για το μέλλον: #UNBORINGTHEFUTURE.
Το νέο Peugeot 208 είναι ένα νέο συστατικό του συγκεκριμένου οράματος για το μέλλον: αντανακλά μια νεανική εικόνα και αναδίδει όλη την ενέργεια και τον αυθορμητισμό που συνθέτουν τις αξίες της Peugeot: Υψηλές προσδοκίες, στυλ και συναίσθημα. Η εξωτερική του εμφάνισή του είναι η επιτομή της ζωντάνιας, του σπορ χαρακτήρα, και αφήνει πολλές υποσχέσεις. Οι απαλές γραμμές και οι σχεδιαστικές επιλογές χαρίζουν στο αυτοκίνητο μία ‘high-end’ εμφάνιση που συμβαδίζει απόλυτα με τη στρατηγική αναβάθμισης της Peugeot.
Το νέο Peugeot 208 τοποθετείται στον πυρήνα της κατηγορίας B, έχοντας καθοριστική συμβολή στα στοιχεία που κάνουν τη γκάμα της PEUGEOT τόσο επιτυχημένη: κορυφαίος σχεδιασμός σε αρμονική συνύπαρξη με μοναδικές καινοτομίες και τεχνολογία.
Το νέο Peugeot 208 βασίζεται πάνω στην τελευταίας γενιάς πλατφόρμα του ομίλου PSA, που φέρει την ονομασία CMP (Common Modular Platform). Αποκλειστικά σχεδιασμένη για τα μοντέλα των κατηγοριών B και C, η νέα αυτή πλατφόρμα συμπληρώνει την υπάρχουσα EMP2 (Efficient Modular Platform).
Όπως φανερώνει και η ονομασία της, η νέα πλατφόρμα CMP μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με τις διαστάσεις και τις παραλλαγές των κινητήρων. Με δυνατότητα να δέχεται όλους τους τύπους κινητήρων, παρέχει στους πελάτες την ευκαιρία να επιλέξουν : κινητήρα εσωτερικής καύσεως (βενζίνη / diesel) ή ηλεκτροκινητήρα.
Νέο Peugeot Ε – 208: Ε – motion
Το νέο Peugeot Ε -208 προσφέρει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με τον 100% ηλεκτρικό του κινητήρα, ο οποίος είναι διαθέσιμος από το λανσάρισμά του μοντέλου με τα εξής κορυφαία χαρακτηριστικά:
-100 KW (136 ίπποι) και 260Nm ροπής (διαθέσιμα από 0 χλμ/ώ) για άμεση απόκριση,
-αθόρυβος κινητήρας, μηδενικοί κραδασμοί,
-απεικόνιση της τεχνολογίας στην κεντρική οθόνη (εμφάνιση της λειτουργίας παροχής ενέργειας σε πραγματικό χρόνο).
Το νέο Peugeot Ε -208 εξοπλίζεται με μία μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία 50kWh η οποία εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία έως και 340χλμ, (σύμφωνα με το πρότυπο δοκιμών WLTP, Worldwide Harmonised Light vehicles Test Procedures) και 450χλμ (σύμφωνα με το πρότυπο NEDC ΙΙ, New European Driving Cycle). Συνδεδεμένο με το σύστημα ψύξης του χώρου των επιβατών, το σύστημα έλεγχου της θερμοκρασίας του μπαταρίας, εξασφαλίζει ταχύτατη επαναφόρτιση, βελτιστοποιημένη αυτονομία και αυξημένη διάρκεια ζωής. Η μπαταρία του PEUGEOT e-208 καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για το 70% της ικανότητας φόρτισής της.
Πληροί τις προδιαγραφές Euro 6.d
Το νέο Peugeot 208 εφοδιάζεται με πλήρη γκάμα προηγμένων κινητήρων βενζίνης που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές εκπομπών Euro 6.d και κινητήρων diesel που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές euro 6.d-temp. Οι κινητήρες PureTech 100hp και 130hp είναι οι μοναδικοί στην κατηγιρία του 208 που διατίθενται και με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 (Efficient Automatic Transmission) των 8 σχέσεων.
-3 κύλινδροι κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1.2λ.
-PureTech 75 S&S με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων
-PureTech 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
-PureTech 100 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8)
-PureTech 130 S&S με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8)
-4 κύλινδρος κινητήρας Diesel χωρητικότητας 1.5λ.:
-BlueHDi 100 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
Νέο Peugeot 208: υπέρ-προστατευτικό
Με το σύστημα Drive Assist, το νέο Peugeot 208 δείχνει το δρόμο προς την ημι – αυτόνομη οδήγηση χάρη στα τελευταίας γενιάς, κορυφαία για την κατηγορία, συστήματα υποβοήθησης οδήγησης :
• Ενεργό Cruise Control με λειτουργία Stop & Go σε συνδυασμό με κιβώτιο EAT8 το οποίο ενημερώνει και ρυθμίζει την απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.
• Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης θέσης στη λωρίδα κυκλοφορίας (Lane positioning assist), όπου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη θέση του στη λωρίδα κυκλοφορίας (συνδεδεμένο με το ACC Stop & Go),
• Πλήρης υποβοήθηση στάθμευσης (Full Park Assist) με πλευρικούς αισθητήρες (με το κιβώτιο EAT8 AGB). Το σύστημα αναλαμβάνει αυτόματα το χειρισμό του τιμονιού, του γκαζιού και των φρένων κατά την είσοδο ή έξοδο από μία θέση παρκινγκ,
• Τελευταίας γενιάς σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης (Αctive Safety Brake) για τον εντοπισμό πεζών και ποδηλατών ημέρα και νύχτα, ενεργό με ταχύτητες από 5 έως και 140χλμ/ώ. Προειδοποιεί τον οδηγό για τον κίνδυνο επικείμενης σύγκρουσης (Forward collision warning),
• Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης πορείας στα όρια της λωρίδας (ή του δρόμου) (Active Lane keeping assist) που διορθώνει την πορεία με ταχύτητα κίνησης πάνω από τα 65χλμ/ώ,
• Σύστημα ελέγχου απόσπασης προσοχής του οδηγού (Driver attention alert), που αναγνωρίζει τα σημάδια απόσπασης της προσοχής του οδηγού κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών, με ταχύτητα πάνω από 65χλμ/ώ. Το σύστημα προειδοποιεί τον οδηγό με μικρές δονήσεις στο τιμόνι,
• Αυτόματο σβήσιμο των προβολέων,
• Αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας προβολεών (High Beam Assist)
• Αναγνώριση ορίων ταχύτητας και σύσταση για την τήρησή τους,
• Eκτεταμένη λειτουργία αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης (Stop, απαγορευτικό),
• Ενεργό σύστημα παρακολούθησης τυφλών γωνιών (με διόρθωση πορείας). Ενεργοποιείται πάνω από τα 12χλμ/ώ.
• Ηλεκτρικό χειρόφρενο.