Μετά τα Xsara Picasso, C4 Picasso kai Grand C4 Picasso, ήρθε η σειρά του μικρότερου C3 Picasso, για να συμπληρωθεί η πλουσιότατη γκάμα των πολυχρηστικών της γαλλικής εταιρείας. ´Ετσι, η δημοφιλής αυτή κατηγορία αρχίζει να νιώθει την… ανάσσα της Citroen, αφού καμία άλλη εταιρεία δεν διαθέτει τόσο πλήρη στόλο.
Εκεί που το Meriva έκανε πάρτι, έρχεται τώρα το C3 Picasso να ταράξει τα νερά. ´Οπλο του η επαναστατική σχεδίαση (παραδοσιακό ατού της Citroen…), οι πλούσιοι χώροι (με πλήρη αναδίπλωση των πάντων…) και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, με κυρίαρχη την πανοραμική οροφή. ´Ετσι, με ένα σχήμα αρκετά τετράγωνο, αλλά 2 όγκων, το νέο αστεράκι της Citroen είναι εξαιρετικά φιλόξενο για οικογένειες, αλλά και κάθε είδους αποδράσεις που απαιτούν μεγάλο χώρο φόρτωσης.
Με μήκος λίγο πάνω απ’ τα 4 μέτρα, όσο δηλαδή το ομοειδές Nissan Note, με αρκετά ψηλά τις θέσεις των επιβατών (άλλος ένας λόγος χαράς για τα παιδιά…) και με πλήθος θέσεων για μικροαντικείμενα, το νέο γαλλικό MPV είναι άριστα εξοπλισμένο για ταξίδια κάθε είδους.
Οι δύο βενζινοκινητήρες που εξοπλίζουν το μικρό Picasso είναι οι δοκιμασμένοι VTi των 1,4 και 1,6 λίτρων, με τους 95 και 120 ίππους αντίστοιχα. Δοκιμάσαμε προς το παρόν μόνο τον πρώτο, που δείχνει καλά προσαρμοσμένος στις ήπιες ανάγκες και τα 1260 κιλά του “εκδρομικού” C3 Picasso.
Χαρούμενο και ευχάριστο
Αν, λοιπόν, πάρουμε ως δεδομένη την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την ενσωματωμένη τεχνογνωσία της PSA (το πάτωμα, π.χ. , προέρχεται από το Peugeot 207…), το ζήτημα ήταν καθαρά σχεδιαστικό. Σε ασυτόν τον τομέα, η Citroen παίρνει και πάλι άριστα! Το νέο της MPV αποτελεί κατί το διαφορετικό και -με τα χαρούμενα χρώματά του- δίνει ένα τόνο δροσιάς στην οδική μουντάδα.
Όσο για το κόστος αγοράς του, κάθε άλλο παρά απαγορευτικό είναι. Λίγο πάνω απ’ τις 12.000 ευρώ απαιτούνται, για να αποκτήσει κανείς ένα πολύ ξεχωριστό και απίθανα χρήσιμο αυτοκίνητο πόλης και εξοχής…
Χρήστος Φωτιάδης