Μετά την πολύ επιτυχημένη διεθνή (και ελληνική) πορεία του Qashqai, η Nissan τόλμησε με το Juke και στα μικρομεσαία, παρουσιάζοντας το πρώτο μικρό crossover, με πρωτοπόρα μάλιστα σχεδίαση. Η ξεχωριστή του εμφάνιση και το υψηλό τεχνολογικό του επίπεδο αποκτούν ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον με τον γνωστό diesel κινητήρα των 1.5 λίτρων της Renault, που εφοδιάζει πλέον μια ντουζίνα μοντέλα!
Η εικόνα στο εσωτερικό του πετρελαιοκίνητου Juke δεν αλλάζει ,παραμένοντας σύγχρονο, με έντονα νεανικό διάκοσμο και με καλή ποιότητα κατασκευής. Η θέση οδήγησης είναι επίσης πολύ καλή, με τον οδηγό να κάθεται ψηλά και να έχει σε άμεση πρόσβαση τα χειριστήρια.
Στο δρόμο, ο «ροπάτος» κινητήρας με το 6τάχυτο κιβώτιο το καθιστούν πολύ ευχάριστο για τον οδηγό του. Η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση είναι καλή και δεν διαταράσσει την ασφαλή του οδική συμπεριφορά. Το τιμόνι και ο επιλογέας προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση, ενώ τα φρένα ικανοποιούν με την απόδοση και την αντοχή τους.
Μεγάλο ατού ο 1.5 diesel κινητήρας
Ο κινητήρας της Renault ταιριάζει γάντι στο κόμπακτ αμάξωμα του Juke και με την απόδοση των 110 ίππων φροντίζει να δώσει στο Crossover αυτοκίνητο αρκετή σπιρτάδα. Η αυξημένη ροπή των 240 Nm συμβάλει στον ευχάριστο αυτό χαρακτήρα, καθώς και η πυκνή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου. Το μοτέρ αποκτά πολύ καλή απόκριση από τις 1.500 σ.α.λ. και οι επιδόσεις που παρέχει στο 1.285 κιλών αμάξωμα είναι πολύ καλές για τον χαρακτήρα του μοντέλου και εμφανώς καλύτερες σε σχέση με του ατμοσφαιρικού βενζινοκίνητου Juke, ιδίως στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Παράλληλα είναι και πιο οικονομικός, με κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες με 5,1 λτ./100 χλμ. (6,3 λτ. για τον 1.6 βενζίνης) και με τις εκπομπές CO2 να ανέρχονται στα 138 γρ./χλμ. (147 γρ./χλμ. για το 1.6).
Στο σύνολο, το πετρελαιοκίνητο Juke είναι ένα πλήρες αυτοκίνητο, που ταιριάζει πολύ καλά στις δύσκολες ελληνικές οδηγικές συνθήκες.