Όσοι θυμάστε το Corsa ως ένα πολύ καλό αυτοκινητάκι που παρέμενε πιστό στον οδηγό του επί πολλά χρόνια, χωρίς προβλήματα, ετοιμαστείτε για μια ευχάριστη έκπληξη! Η νέα έκδοση Corsa έχει τα τελευταία ως άνω προσόντα, αλλά είναι… αυτοκινητάρα!
Με πάνω από 13,6 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, 37 χρόνια στην παραγωγή και έξι πλέον γενιές, το Corsa παραμένει πολύτιμο για την Opel και κυριαρχεί παγκοσμίως στη μικρή κατηγορία. Τώρα πλέον είναι βασισμένο σε ολοκαίνουργια πλατφόρμα και για πρώτη φορά σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, το νέο Corsa ξεκινά από τις 13.580 ευρώ για τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο 1.2 λτ. των 75 ίππων, ανεβαίνει στις 14.380 ευρώ για την έκδοση 1.2T 100 PS Edition και μπορεί να φτάσει έως τις 32.980 ευρώ για το πλούσιο ηλεκτρικό Corsa-e Elegance. Με το ντίζελ 1.5D 102 PS να ξεκινά από τις 16.054 ευρώ και το κορυφαίο βενζινοκίνητο 1.2T 130 PS να διατίθεται αποκλειστικά στην έκδοση GS-Line και τις 17.360 ευρώ.
Πανέμορφο και ευρύχωρο!
Το εμπρός μέρος με τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, τη μακρόστενη μάσκα, το μεγάλο αεραγωγό και τον «κεραυνό» στο κέντρο, μαζί με το καμπύλο καπό και τα διαμήκη νεύρα, συνθέτουν μια δυναμική και άμεσα αναγνωρίσιμη ως Opel όψη. Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα ανάγλυφα σχήματα στο πάνω και κάτω μέρος, ενώ η πίσω όψη επίσης δηλώνει την καταγωγή της με τις απλές -αλλά όχι αδιάφορες- γραμμές σε φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρα να ολοκληρώνουν αρμονικά το σύνολο. Το μήκος του φτάνει τα 4.060 χλστ. κατά 4 πόντους πιο μακρύ από το απερχόμενο μοντέλο, ενώ το ύψος έχει χάσει κοντά στους 5 πόντους, δημιουργώντας ένα αεροδυναμικό σχήμα, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29 – το πιο αεροδυναμικό της κατηγορίας!
Στο εσωτερικό, θα βρούμε τα ποιοτικά μαλακά υλικά που περιμένουμε, στο μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό και οι διακόπτες βρίσκονται σωστά τοποθετημένοι. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής των 7 ιντσών φροντίζουν για την ευκολία χρήσης και την εργονομία, την οποία ενισχύουν τα περιστροφικά χειριστήρια του κλιματισμού. Οι χώροι θα ικανοποιήσουν, ενώ οι αποσκευές θα βολευτούν άνετα στα 309 διαθέσιμα λίτρα, κατά 24 λίτρα περισσότερα από πριν.
Δοκιμασμένος κινητήρας
Ο γνώριμος τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος των 1.199 κ.εκ., που συναντάμε και σε άλλα μοντέλα του PSA. αποδίδει 100 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 205 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., συνδυαζόμενος με ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Διακρίνεται για την ομαλότητα και τη σπορτίφ χροιά του, όμως στο νέο Corsa «ζωγραφίζει»! Τα επίπεδα θορύβου εκεί είναι εντυπωσιακά χαμηλά, με την πολύ καλή ηχομόνωση. Το πιο ευχάριστο είναι η μέση κατανάλωση των 6,6 λίτρων/100 χλμ., που προσφέρει αυτονομία μέχρι τα 700 χλμ. Και μάλιστα χωρίς εκπτώσεις: 9,9 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα 194 χλμ./ώρα!