Ελάχιστες εταιρείες έχουν συνδέσει τόσο πολύ το όνομά τους με την απόλυτη τετρακίνηση, αυτό που με δυο λέξεις χαρακτηρίζουμε «γνήσιο τζιπ». Επί δεκαετίες, η ιαπωνική εταιρεία κυριαρχούσε στην κατηγορία, πολύ πριν εμφανιστούν τα… ημίαιμα! Το 1970, αναπτύχθηκε το πρώτο μοντέλο Suzuki με τετρακίνηση (4WD), το Jimny LJ10. Από τότε, η υπεύθυνη ομάδα της εταιρείας έχει εξελίξει την τεχνολογία των νέων μοντέλων 4X4, για να παρέχοnτας στους οδηγούς το αίσθημα του ενθουσιασμού, της οδηγικής απόλαυσης και της ασφάλειας. Έπειτα από σχεδόν 50 χρόνια εμπειρίας, η τεχνολογία του Jimny 4X4επαναπροσδιορίζεται και φέρει το όνομα Allgrip!
Το σύστημα τετρακίνησης Allgrip Auto επιτρέπει στον οδηγό να λειτουργεί ξέγνοιαστα στις καθημερινές μετακινήσεις του, ειδικά όταν αυτές περιλαμβάνουν ολισθηρά ή χιονισμένα οδοστρώματα. Με συνεκτικό συμπλέκτη viscous, όταν το σύστημα ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός τροχούς μεταφέρει αυτόματα τη ροπή στους πίσω τροχούς. Επιπρόσθετα, δρα προληπτικά ελέγχοντας την ολίσθηση βάσει της επιφάνειας του δρόμου, της θέσης του πεντάλ γκαζιού, της γωνίας τιμονιού και άλλους παράγοντες και κατανέμει ποσοστό ροπής στους πίσω τροχούς, πριν το αυτοκίνητο ξεκινήσει να ολισθαίνει. Επιτρέποντας στον οδηγό να επιλέξει μέσα από τέσσερις λειτουργίες AUTO, SPORT, SNOW και LOCK, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης λειτουργεί μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Με την κατ’ επιλογή δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων, το σύστημα τετρακίνησης ALLGRIP PRO ικανοποιεί την απρόσκοπτη κίνηση του οχήματος ακόμη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες και ανταποκρίνεται άμεσα σε ελιγμούς ακόμη και στα πιο δύσκολα εδάφη.
Όμορφο και στιβαρό
Ακολουθώντας τη συνταγή που το έκανε διάσημο και αγαπητό σε άνδρες και γυναίκες, το νέο Jimny αντιμετωπίζει κάθε πρόκληση παραμένει το απόλυτο εκτός δρόμου αυτοκίνητο. χωρίς αντίπαλο φθάνει εκεί όπου τα άλλα οχήματα φοβούνται να βαδίσουν. Το κομψό, minimal εσωτερικό του είναι προσεγμένο σε κάθε λεπτομέρεια. Τα εργονομικά τοποθετημένα χειριστήρια και ο πίνακας οργάνων προσφέρουν εύκολη πρόσβαση και χειρισμό ακόμη και όταν φοράτε γάντια. Το κλιμακωτό πλαίσιο τύπου σκάλας, οι ακόμα μεγαλύτερες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής, ο άκαμπτος άξονας τριών συνδέσμων με ελικοειδή ελατήρια καθώς και το σύστημα τετρακίνησης Allgrip PRO εξασφαλίζουν την πρόσβασή σας σε κάθε δύσκολο τερέν.
Το νέο Jimny Allgrip εξοπλίζεται με έναν νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης1.5, ο οποίος αποδίδει 102 ίππους στις 6.000 rpm και 130 Nm ροπής στις 4.000 rpm, στο δε αυτοκίνητο της δοκιμής μας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Ο νέος αυτός κινητήρας -αν και μεγαλύτερος- είναι κατά 15% ελαφρύτερος από τον 1,3 που αντικαθιστά, καταναλώνοντας και λιγότερο καύσιμο, γεγονός που σημαίνει και χαμηλότερους ρύπους. To νέο Jimny Allgrip έχει χώρο αποσκευών 85 λίτρων και με την πτώση των πίσω καθισμάτων μπορεί να φτάσει στα 377 λίτρα. Η βασική έκδοση GL περιλαμβάνει έξι αερόσακους, φιμέ τζάμια, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα ελέγχου κατάβασης «hill descent control», υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα «hill holder», σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, cruise control, αυτόματα φώτα, air condition, θερμαινόμενα καθίσματα, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, θύρα USB και Bluetooth και η τιμή του είναι 16.270€.