Είδος: Κοινωνικό δράμα
Σκηνοθεσία: Χριστόφορος Παπακαλιάτης
Παίζουν: J.K.Simmons, Χριστόφορος Παπακαλιάτης, Andrea Osvart, Μαρία Καβογιάννη, Μηνάς Χατζησάββας, Tawfeek Barhom, Νίκη Βακάλη.
Υπάρχει μια συνέπεια στο κινηματογραφικό έργο του Παπακαλιάτη: οι ταινίες του αποτελούνται από ανεξάρτητες φαινομενικά ιστορίες που κάποια στιγμή συγκλίνουν. Οι ιστορίες του έχουν ένα κοινό παρανομαστή τον έρωτα (κι αυτή τη φορά μεταξύ ελλήνων και ξένων) και το ίδιο κοινωνικό και πολιτικό φόντο, ενώ ο χώρος που διαδραματίζονται είναι η φωτογενής Πλάκα και το κέντρο της Αθήνας. Αυτό δεν είναι κακό.
Το κακό είναι, ότι αντιμετωπίζει πολλά θέματα ταυτόχρονα σε μικρές δόσεις και από απόσταση, προκειμένου να ικανοποιήσει μια μεγάλη γκάμα κοινού χωρίς να παίρνει θέση και αυτό το πετυχαίνει. Οι διάλογοι και στις τρεις ιστορίες είναι μέχρις αφελείας διδακτικοί και κοινότοποι, τόσο σχετικά με τον έρωτα, όσο και με την ελληνική πραγματικότητα. Χαρακτηρίζονται δε, από ένα μίγμα θεμάτων κοινωνικών και πολιτικών: οικονομική κρίση, εργασιακό, μεταναστευτικό, φασισμός, με όλες τις παράπλευρες συνέπειες, που αναφέρονται άμεσα ή έμμεσα σε δευτερεύοντες διαλόγους, όπως οι μειώσεις μισθών και συντάξεων, οι απολύσεις, η ανασφάλεια για το μέλλον, τα λουκέτα στα καταστήματα, η εκμηδένιση της αξίας της περιουσίας και άλλα πολλά γνωστά στους θεατές.
Στην πρώτη ιστορία, μια έντονα πολιτικοποιημένη φοιτήτρια (Νίκη Βακάλη) ερωτεύεται ένα διερχόμενο μετανάστη (Tawfeek Barhom), ενώ ένας μεσήλικας (ο υπέροχος Μηνάς Χατζησάββας στον τελευταίο της ζωής του ρόλο), που έχει πολλά στόματα να ταΐσει και θεωρεί ότι για όλα φταίνε οι μετανάστες, κατατάσσεται σε μια «εθνικιστική οργάνωση» για να «καθαρίσει» τη χώρα.
Στη δεύτερη, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης ως στέλεχος πολυεθνικής, Ελληναράς και παντρεμένος με παιδί και πολλούς λογαριασμούς να πληρώσει, ερωτεύεται μια σκληρή Σουηδέζα (Andrea Osvart) εκπρόσωπο της Τρόικας θα τη χαρακτήριζα.
Τέλος, στην τρίτη ιστορία, μια μικροαστή παντρεμένη νοικοκυρά σε απόγνωση (υπέροχη η Μαρία Καβογιάννη), ερωτεύεται ένα φιλέλληνα Γερμανό καθηγητή, που την γοητεύει (ο βραβευμένος με Όσκαρ J.K.Simmons είναι απλά εξαιρετικός).
Το σενάριο, διαθέτει ανατροπές και απρόοπτα και χωρίς να έχει ένα τυπικό happy end, προσφέρει στο θεατή αισιοδοξία και ελπίδα, μέσα από την σχέση του ενός από τα τρία ζευγάρια.
ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ