Είδος: Θρίλερ μυστηρίου
Σκηνοθεσία: Τέιτ Τέιλορ
Παίζουν: Έμιλι Μπλαντ, Χέιλι Μπένετ, Λιουκ Έβανς, Ρεμπέκα Φέργκιουσον, Λίζα Κουντρό, Άλισον Τζένι, Τζάστιν Θερού, Έντγκαρ Ραμίρεζ, Λόρα Πρέπον
Σύνοψη: Κάθε μέρα, στο τρένο καθοδόν για τη δουλειά της, η Ρέιτσελ περνά δίπλα από το παλιό της σπίτι, στο οποίο πλέον ζει ο πρώην άντρας της με τη νέα του σύζυγο και το μωρό τους. Βλέπει επίσης το σπίτι ενός άλλου παντρεμένου ζευγαριού λίγα τετράγωνα παρακάτω και, βυθισμένη στην κατάθλιψη και την αυτολύπηση για το πώς έχει καταλήξει η δική της ζωή, αρχίζει να φαντάζεται την ιδανική, ευτυχισμένη τους ζωή.
Μια μέρα, περνώντας με το τρένο μπροστά από το σπίτι τους, η Ρέιτσελ θα δει κάτι σοκαριστικό, που αλλάζει όλα όσα πίστευε για τους δύο αγνώστους. Όταν η γυναίκα του ζευγαριού εξαφανιστεί, η Ρέιτσελ θα αρχίσει να πιστεύει ότι ίσως η ίδια σχετίζεται με την εξαφάνισή της.
Η ιστορία τελικά ξετυλίγεται μέσα από την οπτική γωνία τριών γυναικών, με βασική αφηγήτρια την Ρέιτσελ – η δική της εκδοχή, όμως, κάθε άλλο παρά αξιόπιστη είναι, αφού ο αλκοολισμός της θολώνει τις αναμνήσεις και προθέσεις της.
«Ανακαλύπτουμε σιγά-σιγά ότι δεν μπορούμε να εμπιστευτούμε την Ρέιτσελ», παραδέχεται η συγγραφέας του ομότιτλου βιβλίου Πόλα Χόκινς (το οποίο στα ελληνικά κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός). «Όχι μόνο τα προσωπικά της προβλήματα μπαίνουν στην μέση, η απώλεια μνήμης είναι βασική για αυτό που έχει γίνει. Βυθίζεται στις ενοχές και την αίσθηση ευθύνης γιατί δεν θυμάται τι έκανε ή τι είδε – μπορεί να είναι πιο αναμεμειγμένη απ’ ό,τι πιστεύει ή να έχει δει κάτι που θα μπορούσε να βοηθήσει την έρευνα».
Ο παραγωγός Μαρκ Πλατ και η DreamWorks αγόρασαν τα δικαιώματα του βιβλίου της Πόλα Χόκινς το 2014 πριν ακόμη εκδοθεί και το οποίο αφού κυκλοφόρησε σημείωσε εκατομμύρια πωλήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο, κερδίζοντας συγκρίσεις με το «Κορίτσι που Εξαφανίστηκε».
«Το βιβλίο προσφερόταν για μια κινηματογραφική εκδοχή: έχει στοιχεία θρίλερ αλλά είναι και γεμάτο πολύπλοκους αναγνωρίσιμους χαρακτήρες με ψεγάδια», λέει ο Πλατ. «Όλοι μας έχουμε την περιέργεια να ρίχνουμε ματιές στις ζωές των άλλων και η ιστορία αυτή μιλά για το ενδεχόμενο να δεις κάτι πολύ λάθος και σοκαριστικό. Μου θυμίζει τα κλασικά θρίλερ του Χίτσκοκ, και ιδιαίτερα το «Σιωπηλός μάρτυρας» (Rear window), που βασίζονταν σε ένα πολύ απλό, αλλά ιδιοφυές εύρημα, για να στήσει την ιστορία».
(Διανομή: Odeon)