Γράφει ο Αιμίλιος Περδικάρης – Από την έντυπη έκδοση της εβδομαδιαίας Αμαρυσίας – 13/06
Το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία πέρασε από τη Βουλή εν μέσω αντιδράσεων και η συζήτηση που επικεντρώνεται στην εκμάθηση Αγγλικών στα νηπιαγωγεία ή την επαναφορά της διαγωγής στα απολυτήρια μάλλον αδικεί την προσπάθεια που έχει γίνει από την αρμόδια υπουργό Νίκη Κεραμέως. Οι αντιδράσεις, άλλωστε, είναι συνηθισμένες, κάθε φορά που κάποιος υπουργός περνά ένα νέο νομοσχέδιο, αλλά το ζητούμενο είναι αυτό να δοκιμαστεί και να κριθεί στην πράξη.