Για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές, κρίθηκαν από εκπαιδευτικούς και υποψηφίους τα θέματα των Μαθηματικών. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, τα θέματα δεν έκρυβαν κάποια παγίδα και έως το δέκα μπορούσαν να γράψουν οι περισσότεροι υποψήφιοι. Για μεγαλύτερες βαθμολογίες, υπήρχε βαθμός δυσκολίας.
Τα θέματα στα Αρχαία Ελληνικά κρίνονται ως κατανοητά και εντός της ύλης που έχουν διδαχθεί οι μαθητές.
Ειδικότερα οι ερμηνευτικές ασκήσεις Β1 και Β2 του διδαγμένου απαιτούσαν συνετή διαχείριση του χρόνου λόγω της μεγάλης έκτασης των απαντήσεων. Η δυσκολία του έγκειται στο μέγεθος και όχι στην κατανόηση.
Και τα δύο μαθήματα κατεύθυνσης θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικά για την εισαγωγή σε κάποια σχολή της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Στα Αρχαία Ελληνικά οι υποψήφιο εξετάσθηκαν σε κείμενο του Πλάτωνα στο «άγνωστο» κείμενο, και το διδαγμένο κείμενο ήταν από τα Ἠθικά Νικομάχεια του Αριστοτέλη.