Κατά 80% αυξήθηκαν οι πωλήσεις των ΙΚΕΑ και Intersport τις λίγες μέρες του Απριλίου και του Μαΐου, όπου και η ελληνική αγορά βγήκε από το σκληρό lockdown. Σύμφωνα με τη διοίκηση του Ομίλου
Φουρλή, έως τα μέσα Μαΐου οι πωλήσεις κατέγραψαν αύξηση κατά 80%, ποσοστό, ωστόσο, που δεν συγκρίνεται απόλυτα με το περυσινό αντίστοιχο δίμηνο – καθώς το 2020 στο συγκεκριμένο διάστημα η αγορά ζούσε το πρώτο σκληρό lockdown.
Ωστόσο, ο Όμιλος έχει ενδείξεις πως η ζήτηση είναι ισχυρή εφόσον εισερχόμαστε σε περίοδο σχετικής κανονικότητας. Το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, οι πωλήσεις της ΙΚΕΑ στην Ελλάδα υποχώρησαν κατά 34,1% με την αγορά κλειστή και παρά τη θεαματική άνοδο των online πωλήσεων, ενώ αντίθετα τους ίδιους
μήνες οι πωλήσεις των ΙΚΕΑ σε Βουλγαρία και Κύπρο (όπου ο όμιλος δραστηριοποιείται) αυξήθηκαν κατά 15,6%. Αντίστοιχα, τα δίκτυα αθλητικών της Intersport και της Athlete’s Foot στο α’ τρίμηνο της χρονιάς εμφάνισαν πτώση πωλήσεων κατά 11,9% αλλά αύξηση κατά 9% στο εξωτερικό (Κύπρος, Ρουμανία, Βουλγαρία, Τουρκία).
Έτσι στο α’ τρίμηνο του 2021, ο Όμιλος υπέστη σε ενοποιημένη βάση απώλεια
πωλήσεων 10,5% (με τις online πωλήσεις αθροιστικά σε όλες τις αγορές να εκτοξεύονται κατά 142,2%. Η διοίκηση του Ομίλου επισήμανε πως παρά την επιστροφή στην κανονική λειτουργία της αγοράς, το γεγονός των περιορισμών εισόδου πελατών (κυρίως σε καταστήματα μεγάλου μεγέθους όπως η ΙΚΕΑ), αλλά και το γεγονός ότι δεν λειτουργούν τα εστιατόρια εντός των συγκεκριμένων καταστημάτων (παράγουν το 6% του τζίρου), «φρενάρουν» τις προσδοκίες για τους επόμενους μήνες.
Παρόλα αυτά, ο Όμιλος συνεχίζει τις επενδύσεις ύψους 22-24 εκατ. ευρώ το 2021. Στόχος είναι δημιουργία 4 νέων καταστημάτων Intersport, αλλά και δύο ακόμη μίνι ΙΚΕΑ, εκ των οποίων το ένα στη Βουλγαρία με ορίζοντα λειτουργίας το φθινόπωρο και το δεύτερο στην Αθήνα, που θα εγκαινιαστεί πριν τα Χριστούγεννα.