Ακόμα περισσότερους πολίτες, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, εξυπηρέτησε μέσα στο 2016 το ΚΕΠ του Δήμου. Συνολικά 14.933 πολίτες -Ηρακλειώτες και μη- διεκπεραίωσαν τις υποθέσεις τους, ποσό που συνιστά αύξηση της τάξης του 11,3% συγκριτικά με το 2015 (με 13.797 πολίτες).
Επίσης, το ΚΕΠ συμβάλλει στην υλοποίηση προγραμμάτων κοινωνικής υποστήριξης όπως η Κάρτα Αλληλεγγύης, το Πρόγραμμα Αντιμετώπισης Ανθρωπιστικής Κρίσης, η καταγραφή αιτήσεων για την παροχή διαφόρων επιδομάτων κ.α., ενώ ξεκίνησε η υποδοχή αιτήσεων για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης.
Τέλος, (χωρίς να υπάγονται στις πιστοποιημένες υποθέσεις των ΚΕΠ), οι εξυπηρετούμενοι βοηθήθηκαν στην εκτύπωση μεγάλου αριθμού τελών κυκλοφορίας, εκκαθαριστικών, δηλώσεων Ε1 και Ε9, ενώ εκδόθηκαν δεκάδες ενημερωτικά σημειώματα συντάξεων και μισθοδοσίας από το σύνολο των ασφαλιστικών ταμείων.
«Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους εργαζόμενους του ΚΕΠ που, για ακόμα μια χρονιά, υπερέβησαν εαυτούς στην υπηρεσία του δημότη. Με αυτούς στο πλευρό μας πετυχαίνουμε τους στόχους μας», σχολίασε, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Νίκος Μπάμπαλος.
Το ΚΕΠ λειτουργεί στον 1ο όροφο του δημαρχείου (Στ. Καραγιώργη 2 και Μαρίνου Αντύπα), καθημερινές 8.00 – 20.00 και Σάββατο 8.00 – 14.00 (τηλ. 2132000285), ενώ διαθέτει δωρεάν wi-fi.