«Με το αριστερό» έκανε πρεμιέρα ο Πανερυθραϊκός στο πρωτάθλημα του νοτίου ομίλου της Β’ Εθνικής. Η ομάδα του Δημήτρη Χουχουλή ηττήθηκε με 78-67 από το νεοφώτιστο Ψυχικό, σε ένα παιχνίδι που ήταν ντέρμπι ως τα τελευταία του λεπτά.
Δεκάλεπτα: 15-14, 33-33, 49-45, 78-67
Πανερυθραϊκός (Χουχουλής): Κοντούδης 2, Καλλιανιώτης 9, Μακρής 22, Ξιούρας 2, Παπαντωνάκος 3 (1), Τεχλικίδης, Τοπάλης 11 (2), Σολωμός 11, Οικονομόπουλος 3 (1), Σπηλιόπουλος 4 (1), Τζέμης.









































































































