Με αφορμή την συμπλήρωση ενός έτους από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμογής «Αιτήματα καθημερινότητας πολιτών», η οποία είναι διαθέσιμη στο επίσημο site του Δήμου Κηφισιάς www.kifissia.gr με ανακοίνωσή της η διοίκηση του Δήμου Κηφισιάς επισήμανε ότι η ηλεκτρονική διακυβέρνηση γίνεται πράξη.
Πρόκειται για μια ηλεκτρονική εφαρμογή που επιτρέπει στους δημότες να διατυπώσουν άμεσα και χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες τα αιτήματά τους ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει στον Δήμο να έχει άμεση καταγραφή όλων των επιμέρους ή αναδυομένων προβλημάτων σε πραγματικό χρόνο.
Οι πολίτες μέσα από την εφαρμογή «Αιτήματα Καθημερινότητας Πολιτών» συμβάλλουν στην διαμόρφωση ενός πιο συμμετοχικού αλλά και πιο τελεσφόρου δημοτικού μηχανισμού. Σύμφωνα με τον Δήμο Κηφισιάς η εφαρμογή έχει μεγάλη ανταπόκριση και αποτελεσματικότητα. Συγκεκριμένα στον έναν χρόνο λειτουργίας της έχουν καταγραφεί:
Στην Κηφισιά: περισσότερα από 2370 αιτήματα, από τα οποία 1585 έχουν διεκπεραιωθεί και τα υπόλοιπα βρίσκονται σε εξέλιξη
Στην Νέα Ερυθραία: περισσότερα από 600 αιτήματα από τα οποία 427 έχουν διεκπεραιωθεί και τα υπόλοιπα βρίσκονται σε εξέλιξη
Στην Εκάλη: περισσότερα από 230 αιτήματα από τα οποία 180 έχουν διεκπεραιωθεί και τα υπόλοιπα βρίσκονται σε εξέλιξη
«Τα αιτήματα που έχουν κατατεθεί ηλεκτρονικά σε αυτόν τον έναν χρόνο λειτουργίας της εφαρμογής αποτελούν και μία ασφαλή πηγή πληροφοριών για τα ζητήματα τα οποία απασχολούν την καθημερινότητα των δημοτών. Συγκεκριμένα τα 2.378 αιτήματα αφορούν τις υπηρεσίες καθαριότητας (Ηλεκτροφωτισμός, Ανακύκλωση), 517 αιτήματα αφορούν την Υπηρεσία Πρασίνου και 349 αιτήματα την Τεχνική Υπηρεσία.
Η εφαρμογή μεριμνά ώστε οι δημότες να ενημερώνονται για την εξέλιξη του αιτήματός τους με τον τρόπο που οι ίδιο έχουν δηλώσει ότι επιθυμούν. Υπάρχουν πολλά τηλεφωνικά αιτήματα – άνω των 2800 – καθώς και μέσω email, ενώ κάποιοι δημότες επιλέγουν να επισκεφθούν προσωπικά τον Δήμο και το γραφείο του Δημότη.