Το πόσο επιδραστικός αθλητής σε εμπορικό επίπεδο έχει γίνει ο Γιάννης Αντεντοκούμπο, ειδικά μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος του NBA με τους Milwaukee Bucks, αποδείχθηκε περίτρανα αμέσως μετά τον 6ο τελικό που του έδωσε το πρώτο του δαχτυλίδι πρωταθλητή.
Κατά τη διάρκεια ενός Instagram Live, ο «Greek Freak» παρήγγειλε από ένα μαγαζί αλυσίδας με κοτόπουλα, με αποτέλεσμα η έμμεση διαφήμιση που της έκανε να ανεβάσει την αξία της κατά περίπου 300.000 δολάρια!
Ο MVP των τελικών (ο οποίος πρόλαβε να γίνει και στίχος σε τραγούδι του διάσημου ράπερ Kanye West) είχε πάει στο Drive-in του μαγαζιού και παρήγγειλε 50 κοτομπουκιές, σε μια συμβολική κίνηση για τους 50 πόντους που σημείωσε στον 6ο τελικό κόντρα στους Phoenix Suns και τα 50 χρόνια από την τελευταία φορά που οι Bucks κατέκτησαν το πρωτάθλημα. Μάλιστα, το αναψυκτικό που παρήγγειλε, 50% Sprite και 50% λεμονάδα, προστέθηκε στο μενού της αλυσίδας, η οποία το ονόμασε «Winning Blend», δηλαδή κάτι σαν το «χαρμάνι του νικητή».
Όμως η ιστορία δεν σταματά εκεί. Ο Γιάννης αστειευόμενος έγραψε στο twitter «Μπορώ να έχω δηλαδή δωρεάν κοτόπουλο για πάντα;» και πριν (στην κυριολεξία) αλέκτορα φωνήσαι, ο Έλληνας συνιδιοκτήτης ενός άλλου εστιατορίου της πόλης, Γιώργος Δημητρόπουλος, του πρόσφερε δωρεάν φαγητό για πάντα, ως ανταμοιβή για την έμπνευση και τη στήριξη που δίνει σε όλη την περιοχή, προφανώς σε μια ταυτόχρονη προσπάθεια να αντεπεξέλθει στην απροσδόκητη εκτόξευση του ανταγωνισμού που προέκυψε ξαφνικά στο Milwaukee, καθώς, όπως φαίνεται, ο Γιάννης Αντεντοκούμπο πλέον ό,τι αγγίζει το μετατρέπει σε «χρυσό»!