«Κανένα έργο δεν είχε ‘‘εξασφαλίσει’’ ο κ. Θεοδωρακόπουλος και χρειάστηκε η Δημοτική Αρχή να ζητήσει την ένταξη των έργων της Πεύκης στο ΕΣΠΑ», απαντάει η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΕΥΚΗΣ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ, εξαπολύοντας δριμεία επίθεση στον επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας.
Σε ανακοίνωση με τίτλο «Η δήθεν ‘‘ανάπλαση’’ της Λεωφόρου Ειρήνης και της πλατείας Πέρρου ή πώς θα ήθελε να καταστρέψει το κέντρο της πόλης και την εμπορική ζωή της Πεύκης η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ», η δημοτική παράταξη του δημάρχου Δημήτρη Φωκιανού τονλίζει τα εξής:
«Ο υπό κατάρρευση κ. Θεοδωρακόπουλος μετά την αποχώρηση -επίσημη ή ανεπίσημη- των δημοτικών του συμβούλων, έμεινε να θρηνεί τη δήθεν απώλεια του ‘‘έργου’’ της ανάπλασης της Λεωφόρου Ειρήνης και της Πλατείας Πέρρου. Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά:
Το 2008 πανηγύριζε και εξήγγειλε την κατασκευή υπόγειου parking στην κεντρική πλατεία της Πεύκης (Πλατεία Πέρρου), το 2009 το ‘‘έχασε’’ και το 2013 το ξαναθυμήθηκε και το ψήφισε.
Είναι δεδομένη η χωροθέτηση στάσης ΜΕΤΡΟ στη Λεωφόρο Ειρήνης στο ύψος της κεντρικής πλατείας. Είναι λοιπόν αναγκαία η χωροθέτηση υπόγειου parking στην κεντρική πλατεία, καθώς και η εκπόνηση της σχετικής μελέτης. Η ανάπλαση για την οποία διατείνεται ο κ. Θεοδωρακόπουλος, ουσιαστικά καταργεί κάθε προοπτική για υπόγειο parking .
Η δήθεν ανάπλαση προβλέπει 80 θέσεις στάθμευσης μέσα στην πλατεία, μετατρέποντάς την σε υπαίθριο parking. Η περιβόητη ανάπλαση της Λεωφόρου Ειρήνης μέχρι το 2012, δεν μπορούσε να δημοπρατηθεί, όντας σε αναμονή για την εκδίκαση των ενστάσεων. Επίσης η Περιφέρεια Αττικής αφενός υιοθέτησε την άποψη για κατασκευή υπογείου parking αφετέρου -όπως με πολλά έργα που είχαν εξαγγελθεί- δεν προχώρησε στη χρηματοδότησή τους (π.χ. ανάπλαση Άνω και Κάτω Πεύκης, προσβασιμότητα στα σχολεία).
Είναι λοιπόν φανερό ότι ο κ. Θεοδωρακόπουλος κανένα έργο δεν είχε ‘‘εξασφαλίσει’’ και χρειάστηκε η Δημοτική Αρχή να ζητήσει την ένταξη των έργων της Πεύκης στο ΕΣΠΑ. Έτσι αναμένεται σύντομα η ένταξη της ανάπλασης της Άνω και Κάτω Πεύκης στο ΕΣΠΑ και έχει αιτηθεί και την ένταξη της προσβασιμότητας στα σχολεία.
Επί της ουσίας, εκτός όλων όσων προαναφέρθηκαν, η ανάπλαση της Λεωφόρου Ειρήνης, βάσει της πρότασης του κ. Θεοδωρακόπουλου, είναι επίσης ανεδαφική για τους εξής λόγους:
1. Πρόκειται για πρόχειρημελέτη με αδυναμία εκτέλεσης μελέτης εφαρμογής.
2. Δεν έχει καμία έγκριση από Αρχιτεκτονικό Συμβούλιο και Διεύθυνση Μεταφορών, εγκρίσεις τις οποίες δεν πρόκειται να λάβει.
3. Προβλέπει ανάπλαση ιδιωτικών πρασιών, για τις οποίες πρέπει να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες – κάτοικοι της Λεωφόρου Ειρήνης, χωρίς να τους έχει γίνει καμία ενημέρωση. Πόσοι άλλωστε μπορούν να πληρώσουν σήμερα χιλιάδες ευρώ για ανάπλαση πρασιών;
4. Είναι αμφίβολο επίσης το εάν η ΔΕΗ θα χρηματοδοτήσει σήμερα την προβλεπόμενη υπογειοποίηση του δικτύου της.
5. Η εκτέλεση των έργων θα ‘‘νεκρώσει’’ όλη την εμπορική ζωή της Λεωφόρου Ειρήνης για 6 – 8 μήνες, γεγονός που αποτελεί ασήκωτη παρενέργεια στη σημερινή οικονομική κατάσταση. Τέλος:
6. Η διαφημιζόμενη ανάπλαση κόβει δυο λωρίδες κυκλοφορίας στη Λεωφόρο Ειρήνης μήκους 700 μέτρων (από Βρυούλων μέχρι Βεργίνας), καθώς και διακόσιες θέσεις στάθμευσης, γεγονός που θα οδηγήσει σε μόνιμο μποτιλιάρισμα και στην καταστροφή όλων των καταστημάτων της περιοχής!
Αυτό το τερατούργημα διαφημίζει σαν σπουδαίο έργο ο κ. Ι. Θεοδωρακόπουλος! Η μόνη εφικτή λύση είναι η μελέτη και χωροθέτηση ΥΠΟΓΕΙΟΥ PARKING στην κεντρική πλατεία (προεκλογική δέσμευση της Δημοτικής Αρχής), η προσωρινή ανάπλαση της Πλατείας Πέρρου και οι επισκευές των πεζοδρομίων της Λεωφόρου Ειρήνης, όπου απαιτείται.
Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού! Οι μελέτες και οι παρεμβάσεις σε μια πόλη δεν γίνονται για να κερδίζουν εκλογές οι ποικιλώνυμοι υποψήφιοι!».