Στην Ελλάδα η δημοσκόπηση διενεργήθηκε από την ICAP σε δείγμα πληθυσμού 1.000 ατόμων.
Πιο αναλυτικά, ο μέσος Έλληνας εμφανίζεται αρκετά "δύσκολος" στις σχέσεις του με άτομα τα οποία προέρχονται από πολλές από τις προαναφερθείσες ομάδες πληθυσμού. Από τους ερωτηθέντες Έλληνες δήλωσαν ότι έχουν φιλίες ή γνωριμίες με αλλόθρησκα άτομα το 37% (έναντι 62% που είναι ο αντίστοιχος μέσος όρος στην Ε.Ε.), με αλλοεθνείς το 51% (55% στην Ε.Ε.), με ανάπηρους το 36% (55% στην Ε.Ε.), με ομοφυλόφιλους το 16% (35% στην Ε.Ε.) και με Ρομά το 10% (12% στην Ε.Ε.).
Από την άλλη ο μέσος Έλληνας γνωρίζει την ύπαρξη εκτεταμένων διακρίσεων σε βάρος ομάδων πληθυσμού στην Ελλάδα. Το 76% απαντά θετικά στο ερώτημα αν στη χώρα σας υπάρχουν εκτεταμένες διακριτικές συμπεριφορές σε βάρος των αλλοδαπών (64% στην Ε.Ε.), το 56% πιστεύει ότι υπάρχουν διακριτικές συμπεριφορές σε βάρος των αναπήρων (53% στην Ε.Ε.) και το 68% θεωρεί ότι υπάρχουν διακριτικές συμπεριφορές σε βάρος των ομοφυλοφίλων (50% στην Ε.Ε.). Ακόμη το 41% των Ελλήνων θεωρεί ότι στην Ελλάδα υπάρχουν δυσμενείς διακρίσεις με βάση το φύλο (40% στην Ε.Ε.), ενώ το 36% θεωρεί ότι υπάρχουν διακριτικές συμπεριφορές σε βάρος των ατόμων ηλικίας άνω των 50 ετών (38% στην Ε.Ε.) και το 43% θεωρεί ότι υπάρχουν διακριτικές συμπεριφορές σε βάρος των αλλοθρήσκων (44% στην Ε.Ε.).
Τέλος, για να μπει ένα τέλος στις διακρίσεις, το 85% των Ελλήνων δηλώνει ότι χρειάζονται περισσότερες γυναίκες σε διευθυντικές θέσεις (77% στην Ε.Ε.), περισσότεροι ανάπηροι στις επιχειρήσεις ( 89% στην Ελλάδα, 74% στην Ε.Ε.), περισσότερες γυναίκες στη Βουλή (84% στην Ελλάδα, 72% στην Ε.Ε.) και περισσότερα άτομα άνω των 50 ετών στις επιχειρήσεις (76% στην Ελλάδα, 72% στην Ε.Ε.).
Αντίθετα, μόνο το 23% των Ελλήνων θεωρεί ότι η εκλογή και αλλοεθνών στη Βουλή της χώρας του θα αποτελούσε παράγοντα άρσης των δυσμενών διακρίσεων (44% στην Ε.Ε.), ενώ παράγοντες που θα μπορούσαν επίσης να καταπολεμήσουν τις διακρίσεις είναι κατά 76% τα σχολεία και τα πανεπιστήμια (42% στην Ε.Ε.), οι γονείς (57% στην Ελλάδα, 40% στην Ε.Ε.) και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (35% στην Ελλάδα, 34% στην Ε.Ε.) .