Οριζόντια Σήµανση
Η Οριζόντια Σήµανση περιέχει την διάβαση πεζών, πλάτους 3 µ. µε γραµµές πάχους 0,50. µ. και κενό µεταξύ τους 0,50 µ. και µήκος ίσο µε το πλάτος των οδών Λέκκα, Θέµιδος, Νερατζιωτίσσης και Βασ. Όλγας. Συνολικά, το µήκος των οδών αυτών είναι 38 µ.
Κατακόρυφη σήµανση
Η κατακόρυφη σήµανση αποτελείται από 18 τεµάχια Π-21 µεσαίου µεγέθους και 10 τεµάχια πινακίδες, κατεύθυνσης πεζών σε κίτρινο φόντο.
3. Όπως παρουσιάζεται στο σχέδιο της παράκαµψης (βλ. σχεδιο Π-2), η λειτουργία των καταστηµάτων επί της οδού Νερατζιωτίσσης απέναντι από το εργοτάξιο λόγω εργασιών εκσκαφής θα έχει µόνο µια λειτουργική ζώνη εξυπηρέτησης καταστηµάτων πλάτους από 1.25 έως 1.75 µέτρα.
4. Η τροφοδοσία των καταστηµάτων θα γίνει εν µέσω των οδών ∆ήµητρας, Παναθηναίων και µιας υφιστάµενης πρόσβασης κάθετης µε τον πεζόδροµο, µε την προϋπόθεση ότι πρέπει να γίνει µια ράµπα πρόσβασης εµπορευµάτων δίπλα στην υφιστάµενη κλίµακα- σκάλα.
Πρόσβαση ΑΜΕΑ και γεωµετρικό πλάτος παρακάµψεων
Κατά την διάρκεια των εργασιών µε σκοπό να καλύψουµε την ανάγκη για την πρόσβαση ΑΜΕΑ από και προς την περιοχή δυτικά του σταθµού ΗΣΑΠ, έχουµε προτείνει έναν ειδικό χώρο επί της οδού Περικλέους.
Για να καλύψουµε την ίδια ανάγκη από και προς την περιοχή ανατολικά του σταθµού ΗΣΑΠ προτείνουµε µια διαδροµή που ξεκινάει από τα άκρα της νέας πεζοδιάβασης επί της οδού Βασ. Όλγας και προχωρώντας µια διαδροµή (βλ. σχέδιο Σ-1) κάτω από τη γέφυρα, βρίσκει την νέα πεζοδιάβαση µε κατεύθυνση προς τον σταθµό. Για την σήµανση θα τοποθετηθούν στα κοµβικά σηµεία της διαδροµής 6 πινακίδες Π-6 (άτοµα µε αναπηρίες ΑΜΕΑ – Κ.Ο.Κ).
Η εξασφάλιση του πλάτους παράκαµψης 5,50 µέτρα επί της οδού Βασ. Όλγας (στο καµπύλο τµήµα της στροφής, βορειοανατολικά του σταθµού, κάτω από την γέφυρα), κατά την διάρκεια των εργασιών θα έχει ως επίπτωση την µετατόπιση του υφιστάµενου κρασπεδορείθρου 0,5 έως 0,7 µέτρα.
Με το ίδιο σκεπτικό, νοτιοδυτικά του σταθµού, η εξασφάλιση του πλάτους παρακάµψης 5,50 µέτρα, επιφέρει την µετατόπιση του υφιστάµενου κρασπεδορείθρου 1,8 µέτρα µαζί µε έναν ιστό οδοφωτισµού.
Και επειδή στην παρούσα µελέτη έχουν µελετηθεί όλες οι προβλεπόµενες και επιτρεπόµενες στρέφουσες κινήσεις, έχει προταθεί από τον ανάδοχο η συνιστώµενη εργοταξιακή σήµανση ασφάλισης του εργοταξίου, έχει ληφθεί µνεία για θέσεις εξυπηρέτησης των ΑΜΕΑ, αλλά και των καταστηµάτων της περιοχής και, επιπρόσθετα, έχουν προβλεφθεί χώροι για την τροφοδοσία των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στα όρια εκτέλεσης του έργου».