4. ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ, ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΡΑΜΠΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΑΜΕΑ
Η κατακόρυφη σήµανση περιλαµβάνει τη ρυθµιστική, την πληροφοριακή και τη σήµανση αναγγελίας κινδύνου. Για τη ρυθµιστική σήµανση, την αναγγελία κινδύνου αλλά και την πληροφοριακή σήµανση, όπου περιλαµβάνονται όλες οι πινακίδες που περιέχονται σε κίτρινο πλαίσιο.
Στα σχέδια παράκαµψης φαίνονται οι συνδυασµοί πινακίδων και οι θέσεις τους.
Οι πινακίδες σήµανσης που θα χρησιµοποιούνται στην εργοταξιακή σήµανση θα είναι στο ίδιο µέγεθος µε αυτές της µόνιµης σήµανσης του οδικού τµήµατος στο οποίο θα τοποθετηθούν.
Βασικό στοιχείο της χρωµατικής διαφοροποίησης της εργοταξιακής από την µόνιµη σήµανση, αποτελεί το εξωτερικό περίγραµµα – υπόβαθρο των πινακίδων, χρώµατος κίτρινου, ορθογώνιου σχήµατος.
Το σώµα των πινακίδων θα κατασκευάζεται από το ίδιο υλικό µε αυτό των πινακίδων µόνιµης σήµανσης του υφισταµένου τµήµατος.
Η στήριξη των πινακίδων θα γίνει µε τον ίδιο τρόπο όπως στις πινακίδες µόνιµης σήµανσης (πάκτωση στο έδαφος).
Η οριζόντια προσωρινή εργοταξιακή σήµανση θα έχει κίτρινο χρώµα διαγράµµισης.
Οι οριογραµµές θα διαµορφωθούν µε συνεχείς γραµµές πλάτους 0,25 µ. στις περιοχές όπου λόγω παράκαµψης θα προκύψουν αλλαγές στην γεωµετρία των κόµβων, επί της οδού Σπ. Λέκκα και επί της οδού Βασ. Όλγας στη σύνδεσή της µε την οδό Όθωνος.
Στις νέες διασταυρώσεις (µετά το κλείσιµο της κεντρικής εισόδου/ εξόδου από και προς την πλατεία Ευτέρπης για πεζούς και ΑΜΕΑ) που θα υπάρχουν διαβάσεις πεζών, θα κατασκευαστούν και οι ειδικές ράµπες πρόσβασης για τα ΑΜΕΑ µε πρότυπα κατασκευής τις υπάρχουσες ράµπες του σταθµού ΗΣΑΠ Αµαρουσίου.
5. ΑΣΦΑΛΙΣΗ
Φανοί κινδύνου (αναλάµποντες φανοί)
Οι φανοί κινδύνου είναι φορητές συσκευές που αποτελούνται από αναλάµπουσες λυχνίες (λάµπες) χαµηλής εντάσεως κίτρινου χρώµατος και λειτουργούν µε συσσωρευτές ενέργειας. Οι αναλάµποντες φανοί χρησιµοποιούνται για την επισήµανση κινδύνου και την οπτική καθοδήγηση των οδηγών. Οι αναλάµποντες φανοί πρέπει να ακολουθούν τα ευρωπαϊκά πρότυπα (PR ΕΝ 12352).
Περίφραξη εργοταξίου στηριγµένη σε προκάτ βάσεις από οπλισµένο σκυρόδεµα διαστάσεων περίπου 2 µ. x 0,4 µ. x 0,2 µ. µε κενό για να περάσουν τα επιφανειακά νερά.
Στηθαία ασφαλείας τύπου Σ.Τ.Ε.-1 ή Σ.Τ.Ε.-2 για να προστατεύουν την κυκλοφορία κατά την διάρκεια εκσκαφής και σκυροδέτησης του υπόγειου σταθµού αυτοκινήτων.
Πρόταση για τη νέα αφετηρία των ταξί και για το ισοζύγιο θέσεων στάθµευσης
1. Η νέα αφετηρία των ταξί θα είναι επί της οδού Βασ. Όλγας στο τµήµα, από την οδό Κυριακού µέχρι την οδό 28ης Οκτωβρίο.
2. Το ισοζύγιο θέσεων στάθµευσης στην υφιστάµενη κατάσταση της περιοχής µελέτης (κυρίως επί της οδού Βασ. Όλγας και στο τµήµα της από την οδό Κυριακού µέχρι την οδό 28ης Οκτωβρίου) είναι αρνητικό µε βάση τις σηµερινές συνθήκες λειτουργίας.
3. Επειδή από τη νέα αφετηρία των ταξί µαζί µε τις νέες αφετηρίες των λεωφορείων θα προκύπτουν η κατάργηση των συνολικά 7 ελεγχοµένων θέσεων στάθµευσης επί της οδού Βασ. Όλγας, προτείνουµε την µετατόπιση – εγκατάσταση των 7 θέσεων στάθµευσης επί της οδού Νερατζιωτίσσης στο τµήµα της, µεταξύ των οδών Θεµιστοκλέους και Κίµωνος.
∆ιαχείριση κυκλοφορίας πεζών, λειτουργία και τροφοδοσία καταστηµάτων, κατά τη διάρκεια των εργασιών
1. Η εξασφάλιση της κίνησης των πεζών θα γίνει µε την οριζόντια και κατακόρυφη σήµανση.
2. Οι σχετικές λεπτοµέρειες για την οριζόντια και κατακόρυφη σήµανση παρουσιάζονται κατωτέρω: