Με επιστολή του καλεί την ΕΘΕΛ να δώσει εξηγήσεις για την ταλαιπωρία που υφίσταται το επιβατικό κοινό, ενώ με νόημα σημειώνει ότι η συμπεριφορά της εταιρείας «συνιστά παραβίαση των υποχρεώσεών της και αναίρεση του κοινωφελούς της σκοπού».
Η ΕΘΕΛ, ως γνωστόν, επικαλείται έλλειψη οδηγών, ωστόσο ο Συνήγορος μνημονεύει ότι οι ελλείψεις ήταν γνωστές από καιρό και η εταιρεία όφειλε να κάνει έγκαιρα προγραμματισμό και να λάβει κάθε ενδεικνυόμενο μέτρο.
Τούτο, όμως, δεν σημαίνει, παρατηρεί ο Συνήγορος του Πολίτη, ότι δεν έπρεπε να ενημερωθεί έγκαιρα το επιβατικό κοινό, το οποίο υποχρεωνόταν σε μια 40λεπτη ή και 50λεπτη απρόβλεπτη και απροειδοποίητη αναμονή στη στάση.
Και όταν ζητούσε διευκρινίσεις από τον σταθμάρχη, αυτός όχι μόνο δεν εξηγούσε τους λόγους της καθυστέρησης, αλλά τους απέπεμπε από το σταθμαρχείο.