Γράφει ο Άγγελος Πολύδωρος
Όπως κάθε φιλότεχνος παρακολούθησα κι εγώ το επτάλεπτο βίντεο από τα «παλλόμενα πέη» του Βέλγου Φαμπρ, όπως το έπαιξε το διαδικτυακό κανάλι THETOC της κυρίας Στάη. Χωρίς το οπισθοδρομικό θάμπωμα του φακού μπροστά στα επίμαχα σημεία.
Ε, λοιπόν, ένα πράγμα ήταν αντιαισθητικό και όλα τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ το πέρασαν ντούκου: το παλλόμενο όργανο του ενός εκ των χορευτών, ήταν αισθητά μικρότερο από εκείνα των συναδέλφων του. Ξέρεις, μιλάω για τον τέταρτο από αριστερά. Τον έβλεπα να πηδάει, να το σηκώσει λίγο ψηλότερα και να ιδρώνει και έβλεπα και εκείνο το πραγματάκι να ανεβοκατεβαίνει παραμένοντας σταθερό στο μήκος του και τον λυπόμουνα τον άνθρωπο.
Βρέθηκα δε και σε δύσκολη θέση το προηγούμενο Σάββατο, που πήγα για καφέ στο στέκι μου και οι φίλοι με περίμεναν με αγωνία να εκφράσω άποψη για την τέχνη του Φαμπρ. Τι να πω; Πώς να αποκαλύψω ότι ο εξοπλισμός ενός χορευτή ήταν εμφανώς μικρότερος των υπολοίπων;
Απάντησα κι εγώ μικροπολιτικά, κινδυνεύοντας να χαρακτηρισθώ διαπλεκόμενος. «Τι να σας πω βρε παιδιά; Φταίει αυτός που επέλεξε τον Φαμπρ». Γούρλωσαν τα μάτια τους.
«Τι θέλεις να πεις δηλαδή; Ότι και γι αυτό φταίει ο Τσίπρας; Τι άλλο θα μας πεις ρε Άγγελε; Είσαι εξοργιστικός, το ξέρεις; Φταίει ο Τσίπρας, που δεν βρέθηκε κανείς από τον καλλιτεχνικό χώρο, να μιλήσει και να τον ενημερώσει για το ποιος είναι ο Φαμπρ;»
Οπότε δεν άντεξα και προκειμένου να μην αναφερθώ στο μικρό εξάρτημα του ενός εκ των χορευτών, που κατέστρεφε τη συμμετρία, αναγκάστηκα να γίνω λαϊκιστής: «Τι να κάνει βρε παιδιά ο καλλιτεχνικός κόσμος; Πώς να μιλήσει, όταν στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού, θεωρεί Τέχνη το χτύπημα των Δίδυμων Πύργων της Νέας Υόρκης;»
Ευτυχώς με ξελάσπωσε ο πλακατζής της παρέας. «Δεν συζητάμε κάτι πιο ευχάριστο, βρε παιδιά;» είπε και τους θύμισε τα Panama Papers και την τιμητική θέση του Παπασταύρου δίπλα στους Πούτιν και Μέσι.
Ελλαδάρα!