Γράφει ο Αιμίλιος Περδικάρης – Από την έντυπη έκδοση της εβδομαδιαίας Αμαρυσίας – 10/10
Αν στόχος της νέας εταιρικής ταυτότητας της ΔΕΗ ήταν να σχολιαστεί, τότε μάλλον πέτυχε. Διότι έγινε πολύ μεγάλη συζήτηση για τον ανανεωμένο κι αφαιρετικό λογότυπο της εταιρείας, αλλά αυτό που πέρασε σε δεύτερη μοίρα είναι πως η μεγαλύτερη δημόσια επιχείρηση όχι μόνο σώθηκε από την απόλυτη καταστροφή στην οποία βρέθηκε τα τελευταία χρόνια, αλλά φιλοδοξεί τώρα να μπει δυνατά στον ανταγωνισμό απέναντι στους ιδιώτες παρόχους.