Η στρατηγική που θα ακολουθήσει η εταιρεία στα τυροκομικά προϊόντα θα βασίζεται στην επιδίωξη της διαφοροποίησης σε θέματα γεύσης και ποιότητας, δίνοντας βάρος σε εισαγόμενα προϊόντα που θα φέρουν το brand name «Νουνού», είτε ως βασική είτε ως υποστηρικτική επωνυμία. Με τον τρόπο αυτό σκοπεύει να συνδέσει τα προϊόντα της με έναν τίτλο που έχει καταξιωθεί στη συνείδηση του έλληνα καταναλωτή.
Όπως υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Friesland Hellas, Γρηγόρης Σκλήκας, η είσοδος στον κλάδο των τυροκομικών αποτελεί έναν από τους τρεις κύριους άξονες ανάπτυξης της εταιρείας στη διάρκεια του 2007. Ο δεύτερος άξονας αφορά στην καινοτόμο επεξεργασία προϊόντων γιαουρτιού, που θα υποστηριχθούν από νέες επενδύσεις στις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου στην Πάτρα. Τέλος, τρίτος αναπτυξιακό άξονας της Friesland θα είναι η περαιτέρω ενίσχυση της στρατηγικής τοποθέτησης των προϊόντων «Νουνού» στα γάλατα και γιαούρτια.