Με τη συμμετοχή δεκάδων παιδιών από τα σχολεία του Δήμου Αμαρουσίου και τον συντονισμό της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου, διεξήχθη ο Πανελλήνιος Αντικαρκινικός Έρανος στο Μαρούσι. Τους συμμετέχοντες μαθητές υποδέχτηκε σε εγκάρδια ατμόσφαιρα ο δήμαρχος Γιώργος Πατούλης, ο οποίος ευχαρίστησε θερμά τα σχολεία για την ανταπόκρισή τους στην πρόσκληση του Δήμου και τους μαθητές για την ενεργό συμμετοχή τους στη διαδικασία ενίσχυσης του έργου της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρίας. «Σε αυτές τις δύσκολες για το αγαθό της υγείας εποχές και μ’ ένα κράτος που αδυνατεί να ανταποκριθεί, η συμμετοχή σας στη στήριξη των ασθενών με καρκίνο είναι αξιέπαινη και πολύτιμη», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Την οργάνωση και τον συντονισμό της διαδικασίας διεξαγωγής του αντικαρκινικού εράνου στις γειτονιές, στις οικίες και τις επιχειρήσεις του Δήμου, είχε ο αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Αντώνης Παρτσινέβελος, και πρόεδρος του Παραρτήματος της Αντικαρκινικής Εταιρίας στο Μαρούσι, με τη συμμετοχή του προσωπικού της Κοινωνικής Υπηρεσίας
του Δήμου.









































































































