Ο ηθοποιός Τάσος Νούσιας μιλά για τον «αιμοσταγή» ρόλο του στο «Short Fuse», την πρώτη ελληνική ταινία δράσης, που «γαζώνει» τους κινηματογράφους!
Δεν του αρέσει να μιλάει πολύ. Ειδικά για τον εαυτό του και τη ζωή του. Αντ’ αυτού αφήνει τις δουλειές του να παίρνουν το λόγο. Και μέχρι τώρα τα… λένε καλά. Αυτή τη φορά, στην κρίση του κοινού θα αφεθεί ως ένας ακραίος τύπος στο «Short Fuse», τo πρώτο ελληνικό action θρίλερ που μόλις βγήκε στις κινηματογραφικές αίθουσες. Στην τηλεόραση τον πρωτοείδαμε το 1994 στον Αντέννα, στους «Αγνοημένους» του Γιώργου Μιχαηλίδη. Έκτοτε συμμετείχε σε περισσότερες από 15 τηλεοπτικές σειρές και άλλες τόσες (περίπου) κινηματογραφικές ταινίες, αλλά στο μυαλό και την καρδιά μας αποτυπώθηκε ως ο πρόεδρος των χανσενικών, στην πολύ επιτυχημένη σειρά «Το νησί». Τον Τάσο Νούσια, δε θα τον βλέπουμε από αυτή την Κυριακή ως ελληνοτραφή Τούρκο στην παράσταση «Σμύρνη μου αγαπημένη» -γι αυτήν τη σεζόν τουλάχιστον- αλλά θα τον απολαμβάνουμε ως οριακό και διαταραγμένο τύπο, στην ταινία «Short Fuse» όπου συμπρωταγωνιστεί με τον Αποστόλη Τότσικα.
«Ενσαρκώνω τον Μίλτο, έναν άνθρωπο της νύχτας, οριακό και ακραίο. Είναι ένας ρόλος πολύ μεγάλης και συνεχούς εσωτερικής έντασης, αφού ο άνδρας αυτός είναι διαταραγμένος», μάς λέει.
Με ενδιαφέρον cast και δυνατή παραγωγή, το «Short Fuse», η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία για το σκηνοθετικό δίδυμο των Ανδρέα Λαμπρόπουλου και Κώστα Σκύφτα (έχει προηγηθεί η βραβευμένη μικρού μήκους ταινία τους «Dead on Time»), αναμένεται –αν μη τι άλλο- να συζητηθεί.
Τα γυρίσματα και το μοντάζ διήρκησαν τρία χρόνια και από προχθές, Πέμπτη 21 Απριλίου, προβάλλεται στη μεγάλη οθόνη των Village Cinemas κάνοντας τους συντελεστές της περήφανους. «Παρά το γεγονός ότι είναι μια low budget ταινία δεν υστερεί σε τίποτα», λέει ο Τάσος Νούσιας. «Έχει εξαιρετική φωτογραφία, special effects, καλό μοντάζ. Είναι η πρώτη απόπειρα που γίνεται σοβαρά στην Ελλάδα σε ταινία δράσης και μπορώ να πω ότι φέρει λίγο στα διεθνή στάνταρντς, αυτά του Χόλυγουντ δηλαδή, αφού από εκεί ξεκίνησε αυτό το είδος. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα».
Αναμένοντας και την ανταπόκρισή του κοινού, ο ηθοποιός δηλώνει σίγουρος για την επιτυχία της ταινίας και ευτυχής για τη γνωριμία του με τους σκηνοθέτες και όλους όσους συνάντησε και συνεργάστηκε σε αυτή την δουλειά.
Πρωταθλητής στον στίβο και την τέχνη
Ο Τάσος Νούσιας λατρεύει τη δουλειά του. Άλλωστε γι αυτήν άφησε την μηχανολογία, τον πρωταθλητισμό στον στίβο και μια θέση στην εθνική ομάδα. Σπούδασε στη σχολή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος κι έκτοτε υπηρετεί πιστά την υποκριτική τέχνη «η οποία είναι ούτως ή άλλως συγκερασμός, μπορεί να εμπεριέχει και τον αθλητή και τον μηχανολόγο και όλες τις δεξιότητες ενός ανθρώπου».
Αν και αναγνωρίζει τις διαφορές στην τεχνική, δεν ξεχωρίζει τη δουλειά στο θέατρο, την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Δοκιμάζεται σε όλα με το ίδιο πάθος, όπως με την ίδια θέρμη περνάει αριστοτεχνικά από τη φαρσοκωμωδία και το μπουλβάρ, στο αρχαίο ελληνικό δράμα.
Έχει παίξει στις μεγαλύτερες σκηνές της Ελλάδας και έχει συνεργαστεί με σπουδαίους σκηνοθέτες. Τελευταία δημιούργησε τέσσερις τηλεταινίες για την Εκπαιδευτική Τηλεόραση με τίτλο «Στιγμές από την Ιστορία του Θεάτρου» σε σενάριο και σκηνοθεσία της συντρόφου του -και μητέρας της 7χρονης κόρης τους- Marlene Kaminski, εξετάζοντας την εξέλιξη του θεάτρου μέσα από τον Αισχύλο, τον Σαίξπηρ, τον Σίλλερ και τον Τσέχωφ.
Ο Τάσος Νούσιας έχει τιμηθεί δύο φορές με βραβείο ερμηνείας. Η πρώτη, το 1996 με το βραβείο Β’ ανδρικού ρόλου στο 37ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για τη συμμετοχή του στην ταινία «Απόντες» του Νίκου Γραμματικού και η δεύτερη το 2008 με το βραβείο Α’ ανδρικού ρόλου για την ταινία μικρού μήκους «Το Πέρασμα» του Γιάννη Κατσάμπουλα, στο 16ο Μεσογειακό Φεστιβάλ Νέων Κινηματογραφιστών.
Τα επόμενα βήματά του είναι άγνωστα προς το παρόν, οι συζητήσεις για συνεργασίες όμως έχουν ήδη ξεκινήσει.
Η υπόθεση
Ο Άρης είναι ένας νέος κοντά στα τριάντα, πρώην ασκούμενος δικηγόρος, ο οποίος προσπαθεί να επανέλθει στο χώρο της Νομικής ύστερα από μια μεγάλη αποτυχία που τον σημάδεψε. Αναγκάζεται να εργαστεί ως κούριερ για τα προς το ζην και μια μέρα, κατά τη μεταφορά ενός δέματος σε ένα εγκαταλελειμμένο αρχοντικό, δέχεται επίθεση από έναν άγνωστο. Όταν συνέρχεται, βρίσκεται ζωσμένος με εκρηκτικά, έναν μηχανισμό που μετράει αντίστροφα και ένα ακουστικό από το οποίο του μιλάει ένας μυστηριώδης άντρας.
Αναγκασμένος να ακολουθήσει τις οδηγίες του, ο Άρης προσπαθεί να σώσει τη ζωή του ψάχνοντας το κατάλληλο κλειδί που θα απενεργοποιήσει τον μηχανισμό. Μέσα όμως από αυτές τις δοκιμασίες θα αναθεωρήσει όσα γνωρίζει για το παρελθόν και τις επιλογές του και θα βρεθεί σε ένα μαραθώνιο επιβίωσης, μεταξύ της αστυνομίας, εγκληματιών και του χρόνου, ο οποίος ολοένα λιγοστεύει…
Επιμέλεια Μαρία Πανάγου