Γράφει η Σοφία Παπασπύρου Επικοινωνιολόγος – Αρθρογράφος
Ο καταναλωτισμός είναι όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει την τάση της εξίσωσης της προσωπικής ευτυχίας με την απόκτηση υλικών αγαθών και την κατανάλωση. Αρκεί μια κακή διάθεση μια μελαγχολία πολλές φορές της στιγμής για να μας ωθήσει σε αγορές , που σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι αναγκαίες.
Ερχόμαστε λοιπόν στις ημέρες του lockdown. Όλες οι εταιρείες εν μέσω πανδημίας αναγκάστηκαν να κινηθούν διαδικτυακά για να καλύψουν την ανάγκη αυτή. Οι συνήθειες που ανέπτυξαν οι καταναλωτές κατά τη διάρκεια της πανδημίας – οι διαδικτυακές αγορές – θα παραμείνουν στην αγορά καθώς μεγάλες εταιρείες κλείνουν αρκετά υποκαταστήματα. Τα φυσικά καταστήματα θα εξασθενίσουν ακόμη περισσότερο έναντι των διαδικτυακών αγορών. Το αποτέλεσμα μάλλον καταστροφικό θα είναι τόσο για τους εργαζόμενους αλλά γενικότερα και για την οικονομία μας Αν θέλει κανείς να καταλάβει πώς θα είναι η οικονομία μετά την πανδημία, αρκεί απλά να παρατηρήσει τις αλλαγές των μεγάλων εταιρειών «εν μέσω πανδημίας».