«Σχετικά με το παρκινγκ στη πλατεία Ευτέρπης και την έλευση του μετρό, που όπως έχει ανακοινωθεί , προβλέπεται να γίνει πραγματικότητα μέσα στα επόμενα 15 χρόνια, έχω να καταθέσω τα εξής
Σαν περιφερειακός σύμβουλος Αττικής ,2011-2014, ασχολήθηκα με το θέμα και μάλιστα είχα δυο συναντήσεις με τον τότε γενικό Δ/ντή, υπεύθυνο για τις επεκτάσεις του Μετρό , Κο Τσίτουρα. Από τις συναντήσεις αυτές πρόεκυψαν τα εξής:
1.Ο αρχικός σχεδιασμός της θέσης του σταθμού του μετρό στο Μαρούσι ήταν η πλατεία Ευτέρπης, στην θέση που σήμερα έχουν αρχίσει οι εργασίες για τη δημιουργία υπόγειου παρκινγκ .Η θέση αυτή επελέγη σαν προσφορότερη απ αυτή της πλατείας Γαρδέλη και Εθνικής Αντίστασης για περιβαλλοντικούς λόγους , που έχουν να κάνουν με την προστασία αιωνόβιων δένδρων που βρίσκονται στις 2 πλατείες και την μη αλλοίωση της σημερινής εικόνας τους . Στο τμήμα αυτό που σήμερα γίνεται το παρκινγκ , η παρέμβαση για τη δημιουργία του σταθμού του μετρό, θα είχε ανύπαρκτο περιβαλλοντικό κόστος και θα μπορούσε να διαμορφωθεί κατά τέτοιο τρόπο ο χώρος, ώστε μετά η χρήση του, θα ήταν προσφορότερoς για το κοινό αλλά και για την περιοχή .
2. Η εταιρία του μετρό δεν είχε καμία αντίρρηση για τη δημιουργία του παρκινγκ στην πλατεία Ευτέρπης ούτε από τεχνική άποψη ούτε από την άποψη εξυπηρέτησης συμφερόντων του μετρό. Όμως στην περίπτωση αυτή η δημιουργία του υπόγειου σταθμού του μετρό, αναγκαστικά θα πρέπει να γίνει από την άλλη πλευρά , δηλαδή σε μια από τις δυο πλατείες Γαρδελη ή Εθνικής Αντίστασης . Αυτή είναι η πραγματικότητα και αυτό θα γίνει με την έλευση του μετρό στο Μαρούσι, εφόσον πραγματοποιηθεί τελικά η δημιουργία υπόγειου παρκινγκ στην πλατεία Ευτέρπης.