6. Λόγω της παράκαµψης να γίνουν αλλαγές στη γεωµετρία των κόµβων επί της οδού Σπ. Λέκκα και στη συµβολή της µε τις οδούς Θέµιδος και Νερατζιωτίσσης και επί της οδού Βασ. Όλγας και στη συµβολή της µε την οδό Όθωνος και όπως αναλυτικά αναφέρεται στη συνηµµένη τεχνική έκθεση.
7. Η λειτουργία των καταστηµάτων επί της οδού Νερατζιωτίσσης, απέναντι από το εργοτάξιο, λόγω εργασιών εκσκαφής να έχει µια λειτουργική ζώνη εξυπηρέτησης καταστηµάτων πλάτους από 1.25 έως 1.75 µέτρα.
8. Η τροφοδοσία των καταστηµάτων να γίνει εν µέσω των οδών ∆ήµητρος, Παναθηναίων και µιας υφιστάµενης πρόσβασης κάθετη, µε τον πεζόδροµο, µε την προϋπόθεση ότι πρέπει να γίνει µια ράµπα πρόσβασης εµπορευµάτων δίπλα στην υφιστάµενη κλίµακα – σκάλα.
9. Την αποξήλωση των δύο στεγάστρων του ΟΑΣΑ που σήµερα βρίσκονται επί της οδού Βασιλ. Όλγας, λίγο πριν τη συµβολή της µε την οδό Όθωνος και την τοποθέτηση ενός στεγάστρου επί της οδού Βασιλ. Όλγας και µεταξύ των οδών έναντι 28ης Οκτωβρίου και Όθωνος, 10 µέτρα πριν το υπάρχον περίπτερο.
10. Την τοποθέτηση κατάλληλης σήµανσης µε ευθύνη του αναδόχου.
Επισηµαίνεται ότι τα περίπτερα που σήµερα υφίστανται στο χώρο που θα εξελιχθεί το έργο µε τίτλο «Μελέτη – Κατασκευή – Χρηµατοδότηση και Εκµετάλλευση Υπόγειου Σταθµού Αυτοκινήτων στο Ιστορικό Κέντρο – Πλατεία Ευτέρπης – του ∆ήµου Αµαρουσίου» έχουν ήδη χωροθετηθεί µε την µε αρ 231/2015 Απόφαση ∆ηµοτικού Συµβουλίου.
Το γενικό προφίλ του έργου κατασκευής υπόγειου πάρκινγκ
Στη σχετική εισήγηση του Tµήµατος Χωροθέτησης της ∆ιεύθυνσης Τεχνικών Έργων του ∆ήµου προς το ∆ηµοτικό Συµβούλιο για τις κυκλοφοριακές ρυθµίσεις, περιέχεται και η συνοπτική παράθεση του προφίλ του έργου κατασκευής του υπογείου πάρκινγκ, την οποία η ΑΜΑΡΥΣΙΑ δηµοσιεύει αυτούσια:
«Η µελέτη της παράκαµψης καλύπτει την ανάγκη για την κατασκευή του υπόγειου σταθµού αυτοκινήτων στην πλατεία Ευτέρπης στο Μαρούσι. Ο υπόγειος σταθµός αναπτύσσεται δίπλα από το σταθµό του ΗΣΑΠ και εκτείνεται από την οδό Όθωνος και Βασ. Όλγας µέχρι την οδό Νερατζιωτίσσης και Λέκκα.
Ολόκληρη η κατασκευή αφορά ένα κτήριο υπόγειου σταθµού (τρία υπόγεια) που θα κατασκευαστεί κάτω από την πλατεία Ευτέρπης µεταξύ της συµβολής των οδών Νερατζιωτίσσης και Θέµιδος και της γέφυρας του ΗΣΑΠ. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής το εργοτάξιο θα έχει δύο εισόδους-εξόδους, η µια επί της οδού Σπ. Λέκκα και η άλλη επί της οδού Βασ. Όλγας.
Η κατασκευή του έργου θα έχει διάρκεια περίπου 24 µήνες.